svineinfulensa medisin??

Finnsikkemer

Forumet er livet
hva trur dere?? var akkurat på nyhetene at det anbefales at alle gravide skal ta medisin forebyggene mot svineinfulesna..

Jeg syns det er litt skummelt jeg. Om 10 år eller noe finner dem vel ut hva senskadene av vaksinen er...

Som jeg har skrevet tidligere når jeg hadde mistanke om s.i hos meg selv, så kommer jeg ikke til å ta denne vaksinen. Og legen min kunne til dels forstå meg faktisk.

Det er ikke forsket på bivirkningene av denne vaksinen. Ergo det er ikke forsket på hva denne vaksinen kan gjøre mot ett foster.
Jeg kan ikke ta en vaksine som det ikke foreligger noe som helst dokumenter på. Ikke så lenge jeg har ett liv i magen å passe på i tillegg til mitt eget. Vil ikke at om en del år til så kommer konsekvensene på tv og alle skadene dukker opp. Det er jo ikke sikkert det blir sånn, men jeg tar absolutt ingen sjanser. Ikke i det hele tatt.

Pluss nå er svineinfluensaen på vei tilbake igjen. Greit nok, man kan få svineinfluensa flere ganger, akkurat samme som influensa, men jeg velger heller å ha is i magen og håpe på det beste uten vaksine.

Jeg vil heller ikke ta noen forebyggende medisiner som ikke er forsket nok på..
og jeg vil helst ikke ha noen vaksine heller.. har hørt at man ikke skal ta vaksiner i svangerskapet [8|]

Vaksinen tror jeg nok at jeg står over og jeg kommer ikke til å ta medisiner med mindre jeg skulle bli skikkelig syk...

http://www.vg.no/helse/svineinfluensa/artikkel.php?artid=557231

kommer garantert IKKE til å ta vaksine. Den inneholder også kvikksølv[:'(][:'(][:'(]

Da får vi heller satse på at vi takler å bli syk. Men er litt ekstra skremmende nå. Hadde jeg ikke vært gravid hadde jeg nok ikke tenkt på dette me svineinfluensa. Men all influensa kan være farligere for oss gravide

ORIGINAL: Serene

Jeg skal ikke ta noen form for forebyggende eller noen form for vaksine!!
Dette er ikke godt nok undersøkt og mitt barn skal ikke være ett offer for medisin viten!!![>:]
Det blir advart mot all form for vakisne under svangerskapet og det er en grunn til det!!
[:@]JEG OG BARNET VÅRT ER INGEN FORSØKSKANINER!!! [:@]
Jeg vil ikke ha på min samvittighet at jeg har ødelagt fremtiden til mitt barn pga en medisin som de ikke visste utslaget på, når de kommer om 10 år og sier beklager det var en grov feil fra vår side også hysjes det ned......åå nei du denne går jeg ikke på [>:]

Signerer denne!! [:@]

Back
Topp