svineinfluensavaksinen

sukkerspin

Forelsket i forumet
http://www.dagbladet.no/2011/02/01/nyheter/svineinfluensa/innenriks/15270960/

flere som har lest dette???

turte ikke å ta den i fjord og har ikke planer om at jeg eller barn(a) mine skal ta denm..

huff ja!

hørte kollegan min hadde blitt skikkelig syk av den å klarer ikke å jobbe fult mer!
fått noe som ligner MS av den[&:]

ORIGINAL: Cassy

Tok den og når jeg var gravid[:'(][:'(][:'(] Angrer som en hest!!!!!!!!1

hvorfor angrer du?
nysgjerrig[8D] tok den som sagt ikke selv om legen ble dritsur på mg

Jeg tok den da jeg var gravid og hadde ingen andre reaksjoner enn litt rødt rundt stikkstedet. Angrer ikke.

ORIGINAL: Martima

Jeg tok den da jeg var gravid og hadde ingen andre reaksjoner enn litt rødt rundt stikkstedet. Angrer ikke.

Jeg tok den også og angrer ikke i det hele tatt.. Ikke vits å tenke slik føler jeg. Gjort er gjort og det var det jeg følte var riktig (sykt vanskelig avgjørelse) der og da. Ikke hatt noen bivirkninger eller noe av den heller... 

Tok den da jeg var gravid og angrer ikke på det... Ikke hatt noen problemer i ettertid jeg. Gidder ikke å dvele ved det heller!
Folk får reaksjoner av mange slag av alle vaksinene vi får fra vi er små og de hører vi ikke om... [8|]
Blir så blåst opp og småhysterisk syns jeg...

Tok ikke den og ikke mine barn heller og ikke kommer vi til å gjøre det heller.

Jeg tok den, og angrer ikke ett sekund! Hva om det hadde gått galt? RIKTIG galt? Skal nok klare og leve med narkolepsi formot ett "dødsfall" om det er rette ordet... MEN tror nok ingen av oss lider noe særlig av den sykdommen her i heimen gitt[8D][:)]
Blir jeg gravid på nytt, vil jeg da også følge helsemyndighetene sine anbefalinger...

Jeg fulgte min sunne fornuft og gikk imot både legen og jordmor og tok den ikke.
Angrer ikke på det i dag! Det var riktig for meg. Kommer heller ikke til å ta den[:)]

ORIGINAL: crispy

Jeg tok den også og angrer ikke i det hele tatt.. Ikke vits å tenke slik føler jeg. Gjort er gjort og det var det jeg følte var riktig (sykt vanskelig avgjørelse) der og da. Ikke hatt noen bivirkninger eller noe av den heller... 

Tenker akkurat det samme.

Jeg ble frarådet av legen og ta den og jeg hørte på han. Og det er jeg veldig glad for at jeg ikke gjorde. Kommer ikke til å ta den om jeg ble rådet til det nå.

Back
Topp