Svineinfluensavaksinen

Klatten

Forumet er livet
Har dere fått med dere at vaksinasjonen er stanset (i Finland, Norge avventer) på grunn av narkolepsi som mulig bivirkning?

haha,jepp,og gjett hvem som har vert uforklarlig trett i sånn 4-5mnd?! moi.

ikke fått det med meg..
og vet ikke hva den bivirkningen er heller jeg..

http://www.vg.no/helse/svineinfluensa/artikkel.php?artid=10017884

ORIGINAL: ohBaby!

haha,jepp,og gjett hvem som har vert uforklarlig trett i sånn 4-5mnd?! moi.

(Jeg har foklaringen: Du har fått et krypende/gående barn!!! Hahahahaha! Fnis! (Ikke noe å spøke med, men mådde nødd!))

hmm...
jeg trodde de hadde slutta å vaksinere for dette jeg..... jeg spurte nemlig på helsestasjonen i sommer.. for vesla her er eneste som ikke er vaksinert, for hun var for liten da dette var så om å gjøre.. men fikk liksom aldri noe svar.. virka som det ikke var aktuelt..

Vi er ikke vaksinert [&:]
Kun på grunn av latskap, for det var planen å gjøre det.

vi måtte.. eldste har astma. og mamma og svigermor har det.
besteforeldne mine har kols.

og dette var jo akkurat da Natalie ble operert på riksen..

Å hjelpes! Det var mye lungebelastning i samme familie!
Men jeg husker det når du sier det, at alle måtte ta på grunn av risiko, men Natalie var for lita!

Det har jeg ikke fått med meg. Vi er vaksinert her alle mann, vi har IKKE merket noe til den bivirkningen gitt, Det hadde vært deilig om noen kunne fått ett bittelite snev av det på morgenen[;)].........

Jepp!
Menne, det er 6 tilfeller av narkolepsi og 5-7 er vanlig i året.. så er litt mer hysteri etter slik jeg har forstått det [;)]

.. Men uansett så tok hverken jeg eller mini den og vi overlevde så slipper å tenke på det gitt![;)]

Er så glad vi er i mot å putte unødvendige ting inn i kroppene våre... og ivertfall utestede ting..

Men jeg håper absolutt ingen av dere som vaksinerte dere får bivirkninger nå eller om 20 år.. :-) Tvi Tvi [:)]

Back
Topp