Svineinfluensa

Mrit82

Andre møte med forumet
Hei.
Jeg har fått svineinfluensa, sansynligvis etter å ha vært på konsert med 40.000 mennesker forrige uke...

har du fått det på vist av legen?

Usj! Hvordsan er  formen? Håper du kommer deg snart!
Skal på konsert om et par uker, men regner med jeg kommer til å selge billetten. Ikke vits i å ta sjanser. Var også på konsert forrige uke, men slapp heldigvis unna da.

Usj! Har du blitt testet!?!? Jeg var på 2 konserter sist uke.. Men ser ut som jeg har klart meg! Vet ikke hvor lang inkubasjonstiden er da men..

inkubasjons tiden er alt fra 1 til 7 dager..

Hei. Jeg har fått det påvist ja. Formen er jo selvfølgelig ikke på topp. Sliten i kroppen som ved vanlig influensa, hodepine (moderat) i ett siden søndag. Har så langt sluppet unna feber og halsvondt. Skal bli hjemme ut uka fikk jeg beskjed om, tilbake til legen på fredag for ny undersøkelse. Er nok ikke så farlig som det kan høres ut som...

Hvis du ikke har fåt tnoe feber så er du nok en av de heldige som har en veldig mild variant da! Og det er jo bra!!!

heldigvis...jeg gikk ikke til legen for å sjekke meg for svineriet, det var ikke i mine tanker. Jeg gikk til legen på grunn av konstant hodepine og at jeg fremdeles følte meg så sliten i kroppen. De har dessuten slutta å teste "vanlige" for svineinfluensa, de tester gravide fordi vi er i risikogruppen. Jeg har hatt influensa før med over 40 i feber, er veldig glad jeg har sluppet unna :)

Fikk ingenting...bare beskjed om å holde meg i ro og holde feber (hvis det skulle komme) nede med paracet.

Back
Topp