svineinfluensa

**Annie**

Elsker forumet
skal til mallorca 8 august, burde vi avbestille..?

vet ikke hvordan det er der borte jeg men er det stor fare for svineinfluensaen ville jeg avbestilt, spes hvis en skal ha med seg barn

Leste noe i papirutgaven av vg i dag, hvilke land de fraråder folk og reise til. Husker ikke hvilke land det var. Men du kan jo kjøpe avisen eller lete det opp på nett og se om Mallorca er en av de:)

Nå blir det jo like mye i Norge,så tror det spiller liten trille hvor i verden man er.Tryggest er vel indre jungel av Afrika eller noe sånt[8D]

Sto på førstesiden på papirutgaven av VG i dag.. at man spesielt skulle holde seg unna Spania!

Så ja.. jeg ville definnetivt ha avlyst turen..

ORIGINAL: *Familiepå3*

ORIGINAL: Fridasinmamma

Sto på førstesiden på papirutgaven av VG i dag.. at man spesielt skulle holde seg unna Spania!

Så ja.. jeg ville definnetivt ha avlyst turen..

WHO og helsedirektoratet var ikke enige i dette (hørte diskusjon på radioen i dag), de sa at folk burde leve som normalt, men være flinkere med hygiene.. Smitten kommer visst til norge uansett.. Men en burde heller vurdere å holde seg hjemme dersom man var syk fra før (spes. utsatt for å bli veldig syk).. Jeg hadde reist[:)]

Smitten er her den[;)] For lenge siden..

Men jeg hadde i alle fall ikke dratt.. og jeg mener at ikke folk bør reise til områder hvor influensaen sprer seg hissig.. for det vil jo si at disse personene igjen tar med seg enda mere smitte hit..

Så jeg er ikke helt enig i WHO og helsedirektoratet her..

Synes myndighetene her er alt for slappe jeg..

[:)]

jeg ville ikke dratt, ihvertfall ikke nå..........

nei jeg hadde ikke reist til de landa det er mest smitte....

ORIGINAL: student85

skal til mallorca 8 august, burde vi avbestille..?

Jeg ville avbestilt.
Er gravid og har en sønn med hjertefeil, vi har derfor avlyst ferja til Danmark og.
Kall meg hysterisk, men vil ikke gjøre noe for fornøyelsens skyld som jeg kan komme til å angre på resten av livet.

Back
Topp