Svineinfluensa

ActionPaction

Elsker forumet
Dere som er gravide - tenker dere på dette med svineinfluensa? Begynner å bli ganske mange som smittes nå, og det er visstnok større sjanse for komplikasjoner når man er gravid.

Og dere med små barn? Jeg leste om den 6 år gamle jenta i England som døde for et par uker siden.

Har tenkt at dette bare er hysteri, men nå merker jeg at jeg uroer meg litt likevel... [8|]

Huff... Jeg tenker en del på det.... 3 av våre ansatte i butikken er i isolat nå...[X(]

Om den er så mild som noen skal ha det til vil jeg ha den fortest mulig, slik jeg blir ferdig med det! Selv om jeg er i faresonen mtp dårlig immunforsvar.. (hjertesyk)

Ja, jeg tenker endel på det, for jeg synes det snakkes mye om det nå, og vet ikke om de krisemaksimerer eller ikke, men nervøs klarer de iallefall å få folk!

De sier at det er som en vanlig influensa, men en vanlig influensa er ganske heftig den og...
Mange sier "huff, vi har hatt influensa den siste uken nå...", men det er nok ikke det de har hatt... Har man INFLUENSA, da er man veeeldig SYKE lenge!

Tenker mye på det i forhold til småen og sambo. [&o] vil jo ikke at noe skal skje med de.

Nei, tenker egentli ikke på det i det hele tatt, sånn foruten når det står noe om det i media.
Tar det når det eventuelt kommer, orker ikke kaste bort energi på å være redd for å bli syk, får heller spare energien så jeg har noe å kjempe med HVIS jeg blir syk!
Vi er ikke noe plaget med dårlig imunforsvar i familien,så så lenge viruset ikke muterer, så frykter jeg ikke at vi ikke overlever.

Ja, jeg er redd for den...Ikke for at jeg selv skal få den, men at jentene mine skal bli syke... Er så redd for at noe skal skje med dem, det er ikke bare svineinfluensa jeg er redd for, men for at de skal få andre alvorlige sykdommer, bli skadet e.l. Kan nesten ikke tenke på sånne ting, for meg blir så livredd...[:(]

Men hjelper det hvis vi kjøper munnbind? Smitter det ikke via dråpe smitte etc? Har ikke lyst til å reise på jobb i oslo etter ferien jeg. Kjøre t-bane med 1000 vis av folk som kan ha vært mange steder og kansje noen er smittet...
Tror rett og slett jeg kjøper meg en burka!!

Lenge siden jeg har sett deg her Action[:D]

Ja jeg tenker mye på det..så lenge friske mennesker bare dør så syns jeg det er ekkelt[&o]
Vil mest bae isolere oss [8D] men vi får håpe det snart er over og at den ikke muterer[:)]

Back
Topp