Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: phie
Jo, når man ammer får de det i seg...
ME, kronisk utmattelsessyndrom. Det er en av bivirkningene til voksne, så da må det vel være det til barn og. Man vet jo ikke langtidsbivirkningene enda. Synes det er skummelt jeg. Nyere forskning viser at vaksine kan være årsak til mange problemer i voksen alder. Nå tenker jeg på de vaksinene vi voksne fikk som barn. Mulig jeg er overhysterisk, men jeg opplever at myndighetene kaster vaksinen over oss uten å være sikker på at det er riktig...
ORIGINAL: 3barnsmamsen
ORIGINAL: Elera
Men når man vaksinerer seg og ammer, får ikke minstemann automatisk litt i seg også da?
Lurer jeg også på!!
ORIGINAL: mollymoo
Phie: Gi oss også ett tips om vi bør ta den eller ikke da? :p (når du har snakket med han legen[;)])
Jeg selv er blitt veldig usikker.. Siden de sier at helt friske også kan dø av svineinfluensa, og tenker at hvis jeg og sambo vaksinerer oss så er det mindre sjanse for at mini får influensaen.. hmm.. Vanskelig det der..
Var i utgangspunktet veldig sikker på at vi ikke skulle ta den..
ORIGINAL: Guro23
ORIGINAL: mollymoo
Phie: Gi oss også ett tips om vi bør ta den eller ikke da? :p (når du har snakket med han legen[;)])
Jeg selv er blitt veldig usikker.. Siden de sier at helt friske også kan dø av svineinfluensa, og tenker at hvis jeg og sambo vaksinerer oss så er det mindre sjanse for at mini får influensaen.. hmm.. Vanskelig det der..
Var i utgangspunktet veldig sikker på at vi ikke skulle ta den..
Sign [:)]
ORIGINAL: lillemannognestemann
vaksine: bivirkninger på småbarn??
ikke vaksine: alvorlig syk??
uff..[:o]