Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Wenkem
jeg er glad jeg tok den. Hadde ALDRI tilgitt meg selv hvis mine ble syke eller det som verre er, og jeg ikke hadde gjort mitt for å prøve å forhindre det. Men klart jeg blir skremt når en får vite om bivirkningene. Så shame on you, som virkelig vil gni det inn!
ORIGINAL: Grete71
ORIGINAL: komli87
Pyser.
Eg e glade for at eg tog an.
Du kan faktisk ikke påstå at noen er pyser, når studier nå viser at det er større sjans for narkolepsi hvis de har tatt den. Her er det snakk om BARN da, ikke sikkert det er så galt for voksne.
Pyser.
Du kan faktisk ikke påstå at noen er pyser, når studier nå viser at det er større sjans for narkolepsi hvis de har tatt den. Her er det snakk om BARN da, ikke sikkert det er så galt for voksne.
Jo, Barn døde jo faktisk av influensavaksinen då.
Bedremed narkolepsi enn å DØ, syns du kje det??
ORIGINAL: Wenkem
Nei klart man skal diskutere, men jeg er litt lei av å lese om alle som er såååå glad de ikke tok vaksinen! Vi som faktisk tok den, gjorde det nødvendigvis ikke med lett hjerte vi heller. Får ungene deres ingen andre vaksiner heller?
Pyser.
Døde barn av vaksina?
Mennesker dør av svineinfluensa, av vanlig sesonginfluensa, i trafikken, hva som helst.
Pyser.
Døde barn av vaksina?
Mennesker dør av svineinfluensa, av vanlig sesonginfluensa, i trafikken, hva som helst.
Nei, skreiv feil.
svineinfluensaen.
Jaja folk dør øve alt, så drid i forhåndsreglene du då.
Men det jørr ikkje eg.
ORIGINAL: Tonje89
http://www.vg.no/helse/svineinfluensa/artikkel.php?artid=10013763
Her er en artikkel der mor og 2 barn er blitt syke, for meg virker det da som at arveanlegg har mye å si på hvem som reagerer på vaksinen.
Her er jeg og Benjamin vaksinert, angrer ikke på det for vi er (foreløpig hvertfall) friske begge to og har ikke hatt noen problemer i etterkant. Blir selvfølgelig bekymret når det kommer slike artikler, men jeg kan ikke gjøre om på det valøget jeg har tatt[:)]
http://www.vg.no/helse/svineinfluensa/artikkel.php?artid=10013763
Her er en artikkel der mor og 2 barn er blitt syke, for meg virker det da som at arveanlegg har mye å si på hvem som reagerer på vaksinen.
Her er jeg og Benjamin vaksinert, angrer ikke på det for vi er (foreløpig hvertfall) friske begge to og har ikke hatt noen problemer i etterkant. Blir selvfølgelig bekymret når det kommer slike artikler, men jeg kan ikke gjøre om på det valøget jeg har tatt[:)]
Ja, og det med å reagere på vaksine HVIS det har oe med arv å gjøre - ja det vet man jo ikke før man da har tatt vaskina.
Jeg la jo ikke ut dette for å "gni det inn" på noen som helst måte - slik er jeg bare ikke. Jeg har alltid respektert andres avgjørelse om dette. OG stort sett så har det jo gått bra!!!!!
Nei det kan man jo ikke vite på forhånd. Og det er jo synd at det er så mange som blir plaget av alvorlige sykdommer etter vaksinen. Men de tok jo også valget om å ta den, selv om mange kanskje følte et press for å ta den[:'(]