Svineinfluensa-vaksine *link*

Grete71

Forumet er livet
http://www.aftenbladet.no/magasin/helse/1327100/-__H1N1-vaksinen_gir_risiko_for_narkolepsi_hos_barn.html

grøss [&:]

Er nok ganske ille når norske myndigheter (endelig) slår alarm... De pleier jo å være veldig flinke til heller å bortforklare ting... Men synes virkelig synd på dem som har fått narkolepsi pga at de stolte på myndighetene og gjorde som de anbefalte.

Dattera til min kollega sin venninen tok vaksina, og har nettopp fått påvist narkolepsi... Det kom et halvt års tid etter hun tok vaskina....

Syns det er tragisk jeg...

Jeg angrer hvertfall ikke.

Er fremdeles glad for at jeg ikke lot meg rive med HYSTERIbølgen.
Ingen av oss kommer til å ta den heller.

ORIGINAL: komli87

Pyser.

Eg e glade for at eg tog an.

Du kan faktisk ikke påstå at noen er pyser, når studier nå viser at det er større sjans for narkolepsi hvis de har tatt den. Her er det snakk om BARN da, ikke sikkert det er så galt for voksne.

jeg er glad jeg tok den. Hadde ALDRI tilgitt meg selv hvis mine ble syke eller det som verre er, og jeg ikke hadde gjort mitt for å prøve å forhindre det. Men klart jeg blir skremt når en får vite om bivirkningene. Så shame on you, som virkelig vil gni det inn!

ORIGINAL: Wenkem

jeg er glad jeg tok den. Hadde ALDRI tilgitt meg selv hvis mine ble syke eller det som verre er, og jeg ikke hadde gjort mitt for å prøve å forhindre det. Men klart jeg blir skremt når en får vite om bivirkningene. Så shame on you, som virkelig vil gni det inn!

[8|]

Er jo bare å lese nyhetene det... [8|] Eller er det fortsatt slik at vi ikke kan skrive/diskutere om ting som kanskje kan være LITT ubehagelige? Er det fortsatt slik at vi 100 her inne skal være enige om ALT vi skriver, og alt er rosenrødt? Ja da lever visst jeg i feil verden...

ORIGINAL: Grete71

Pyser.

Du kan faktisk ikke påstå at noen er pyser, når studier nå viser at det er større sjans for narkolepsi hvis de har tatt den. Her er det snakk om BARN da, ikke sikkert det er så galt for voksne.

Jo, Barn døde jo faktisk av influensavaksinen då.
Bedremed narkolepsi enn å DØ, syns du kje det??

Nei klart man skal diskutere, men jeg er litt lei av å lese om alle som er såååå glad de ikke tok vaksinen! Vi som faktisk tok den, gjorde det nødvendigvis ikke med lett hjerte vi heller. Får ungene deres ingen andre vaksiner heller?

Pyser.

Døde barn av vaksina?

Mennesker dør av svineinfluensa, av vanlig sesonginfluensa, i trafikken, hva som helst.

ORIGINAL: Wenkem

Nei klart man skal diskutere, men jeg er litt lei av å lese om alle som er såååå glad de ikke tok vaksinen! Vi som faktisk tok den, gjorde det nødvendigvis ikke med lett hjerte vi heller. Får ungene deres ingen andre vaksiner heller?

Ja men ikke les da....

Jo, barna mine får vaskiner. Som det er blitt forsket på i flere år!!!!! Ikke i noen måneder....

Pyser.

Døde barn av vaksina?

Mennesker dør av svineinfluensa, av vanlig sesonginfluensa, i trafikken, hva som helst.

Nei, skreiv feil.
svineinfluensaen.

Jaja folk dør øve alt, så drid i forhåndsreglene du då.
Men det jørr ikkje eg.

Pyser.

Døde barn av vaksina?

Nei, skreiv feil.
svineinfluensaen.

Jaja folk dør øve alt, så drid i forhåndsreglene du då.
Men det jørr ikkje eg.

Men som det står i linken, dette gjelder BARN som fikk vaksina. Ikke voksne. Så da er jo problemet ute av verden.

Men som det står i linken, dette gjelder BARN som fikk vaksina. Ikke voksne. Så da er jo problemet ute av verden.

Bryr du deg ikkje om barn ?

Bryr du deg ikkje om barn ?

Du er VELDIG flink til å vri på ting, Komli, og å lese det du VIL lese... [;)][8D]

ORIGINAL: Tonje89

http://www.vg.no/helse/svineinfluensa/artikkel.php?artid=10013763

Her er en artikkel der mor og 2 barn er blitt syke, for meg virker det da som at arveanlegg har mye å si på hvem som reagerer på vaksinen.

Her er jeg og Benjamin vaksinert, angrer ikke på det for vi er (foreløpig hvertfall) friske begge to og har ikke hatt noen problemer i etterkant. Blir selvfølgelig bekymret når det kommer slike artikler, men jeg kan ikke gjøre om på det valøget jeg har tatt[:)]

Ja, og det med å reagere på vaksine HVIS det har oe med arv å gjøre - ja det vet man jo ikke før man da har tatt vaskina.

Jeg la jo ikke ut dette for å "gni det inn" på noen som helst måte - slik er jeg bare ikke. Jeg har alltid respektert andres avgjørelse om dette. OG stort sett så har det jo gått bra!!!!!

http://www.vg.no/helse/svineinfluensa/artikkel.php?artid=10013763

Her er en artikkel der mor og 2 barn er blitt syke, for meg virker det da som at arveanlegg har mye å si på hvem som reagerer på vaksinen.

Her er jeg og Benjamin vaksinert, angrer ikke på det for vi er (foreløpig hvertfall) friske begge to og har ikke hatt noen problemer i etterkant. Blir selvfølgelig bekymret når det kommer slike artikler, men jeg kan ikke gjøre om på det valøget jeg har tatt[:)]

Ja, og det med å reagere på vaksine HVIS det har oe med arv å gjøre - ja det vet man jo ikke før man da har tatt vaskina.

Jeg la jo ikke ut dette for å "gni det inn" på noen som helst måte - slik er jeg bare ikke. Jeg har alltid respektert andres avgjørelse om dette. OG stort sett så har det jo gått bra!!!!!

Nei det kan man jo ikke vite på forhånd. Og det er jo synd at det er så mange som blir plaget av alvorlige sykdommer etter vaksinen. Men de tok jo også valget om å ta den, selv om mange kanskje følte et press for å ta den[:'(]

VELDIG mange følte seg nok pressa. I hvert fall av oss gravide.

Back
Topp