Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hasselback potet, salat og hjemmelaget dressing = En boks creme frishe, en teskje cayannepepper (eller smak til) en boks med smårettbacon som du har oppi!
mye enklere versjon av bakt potet,som tar myyyye mindre tid, er å bare skjære poteter i terninger og koke de helt vanlig...så pleier jeg å ha oppi 2 hvitløksfedd(presset) i en boks chreme fresche(ja du skjønner,fnis)
og ha over de varme potetene på tallerken...
dadaaaa,"bakt" potet på mye kortere tid..smaker det samme!
Fyll den med Philadelphia med grilla paprika og surr spekeskinke eller bacon rundt. Stek i ovnen. Server med hjemmelagde potetbåter,stekte grønnsaker og rømme [:)]
Først hakker jeg hvitløk og blander inni blackboy chili ("flytende") og marinerer fileten i det.. gnir den inn og lar den ligge litt før jeg steker den
jeg steker den kjapt i panna, hiver sukkererter og minigulrøtter i ei ildfastfort med litt olje, og slenger fileten oppå.. legger folie over og inn i ovnen. grønnsakene bli sinnsykt saftige [:D] innimellom bruker jeg paprika og løk i tillegg..
så har vi enten, ris, bakt potet eller fløtepoteter til..
så har jeg salat med oljedressing til [:D] og stekte sjampinjonger [:)]
trenger egentlig ikke saus til, men om jeg skal ha det dropper jeg chilien (gnir inn bare med hvitløk) og lager fløtesaus... nyyyydelig [:D]