svin indrefilet - hva pleier dere ...

Annicken

Forumet er livet
ha til?

er sånn hel svin indrefilet, hadde tenkt å dele den opp litt =)

hørtes kjekt ut =) veldig glad i soltørkatomater, men ikke sambo =( og jeg liker ikke fløtegratinerte ;P

flere forslag =)?

Hasselback potet, salat og hjemmelaget dressing = En boks creme frishe, en teskje cayannepepper (eller smak til) en boks med smårettbacon som du har oppi!

Snadder! [:D]

Stekt sopp eller evt soppstuing. Stekte sukkererter [:)] Rødvinsaus, ovnsbakte poteter [:)]

ORIGINAL: 1984Ida

Stekt sopp eller evt soppstuing. Stekte sukkererter [:)] Rødvinsaus, ovnsbakte poteter [:)]

den hørte enkel og veldig god ut =)

Blomkål og brokkoligrateng(fra frysen) sammen med stekte poterbåter:)
Nam nam!!!

Fløtegratinerte hvitløkspoteter, kokt blomkål eller stekt mais, sopp, paprika og løk.

mye enklere versjon av bakt potet,som tar myyyye mindre tid, er å bare skjære poteter i terninger og koke de helt vanlig...så pleier jeg å ha oppi 2 hvitløksfedd(presset) i en boks chreme fresche(ja du skjønner,fnis)
og ha over de varme potetene på tallerken...

dadaaaa,"bakt" potet på mye kortere tid..smaker det samme!

og ferske champinjonger([8D]) til,stekes i panna

Fyll den med Philadelphia med grilla paprika og surr spekeskinke eller bacon rundt. Stek i ovnen. Server med hjemmelagde potetbåter,stekte grønnsaker og rømme [:)]

Vi bruker å ha ris, maiskolbe, stekte grønnsaker, salat og dressing :)

Først hakker jeg hvitløk og blander inni blackboy chili ("flytende") og marinerer fileten i det.. gnir den inn og lar den ligge litt før jeg steker den
jeg steker den kjapt i panna, hiver sukkererter og minigulrøtter i ei ildfastfort med litt olje, og slenger fileten oppå.. legger folie over og inn i ovnen. grønnsakene bli sinnsykt saftige [:D] innimellom bruker jeg paprika og løk i tillegg..
så har vi enten, ris, bakt potet eller fløtepoteter til..

så har jeg salat med oljedressing til [:D] og stekte sjampinjonger [:)]

trenger egentlig ikke saus til, men om jeg skal ha det dropper jeg chilien (gnir inn bare med hvitløk) og lager fløtesaus... nyyyydelig [:D]

...

Back
Topp