svimte av..

Looley

Glad i forumet
Jeg jobber veldig mye, og har gjerne flere unger hjemme hos meg etter jobb og i helger for å passe, så jeg har ikke så veldig mye tid til meg selv, eller det vill si bare den tiden jeg må sove. Etter jeg har lagt ungene, må jeg vaske leiligheten og klær og er rett og slett helt utslitt når jeg er ferdig.. Jeg bærer tungt hele tiden også så var jo ikke så veldig rart at det gikk som det gikk, men jeg svimte av, på jobben.. Men med engang jeg våknet sa jeg bare at jeg hadde det bra og jobbet videre selvom jeg var helt shaky i kroppen.. Jeg tørr lissom ikke helt å si til folk rundt meg at jeg trenger pause, og jeg trenger å ha litt tid for meg selv.. Jeg har alltid vært den som sørger for at alle rundt meg er fornøyde men akkurat nå føler jeg meg helt utslitt...[:'(]

måtte bare få ut litt frustrasjon.

Uff, jenta! Du bør nok ta mer vare på deg selv. Kanskje til og med få en sykemelding til du får tilbake kreftene. Må sette deg selv og kroppen din i første rekke=).

God bedring[;)]

Huff da det hørtes ikke bra ut! Det er viktig å stille opp litt for seg selv og- hvis ikek sier kroppen bare stopp til slutt! Kanksje du skulle prata litt med legen om dette?? Nå som du er gravid og er det jo kanskje lurt å høre litt på kroppens signaler[:)]

God klem!

huff...
du bør bli sykemeldt..
det høres ut som at du har overanstrengt kroppen noe voldsomt...
besvimelsen kommer gjerne av en kombinasjon av lavt blodtrykk og overannstrengelser.

vil på det sterkeste annbefale at du tar det med ro...

kroppen henter seg nemmelig inn når en svimer av... (tenk at du hyperventilerer lenge nok, så kommer kroppen til å ha en overreaksjon ved en besvimelse for å hente inn igjen kroppen. forlite oksygen i blodet då)

Kjære deg, ikke slit deg halvt i hjel. Er faktisk ikke verdt det i lengden, du har bare en kropp, og når den gir deg beskjed gjennom å svime av, vel da bør du høre på signalene kroppen din gir deg, og si i fra at du trenger litt pauser inni mellom. Helsen først, for uten den, duger helten ikke (som er deg i dette tilfellet)[:)]

Klem til deg

ORIGINAL: *Sperminator*

Kjære deg, ikke slit deg halvt i hjel. Er faktisk ikke verdt det i lengden, du har bare en kropp, og når den gir deg beskjed gjennom å svime av, vel da bør du høre på signalene kroppen din gir deg, og si i fra at du trenger litt pauser inni mellom. Helsen først, for uten den, duger helten ikke (som er deg i dette tilfellet)[:)]

Klem til deg

Ta hensyn til deg selv. Både du og spiren trenger at du roer ned og får slappa av [:)]
Ingen er tjent med at du ofrer helsa di for alle andre! Ta deg en velfortjent pause fra alt stress snuppa! [:)]
LYTT til kroppen!!

ORIGINAL: SistemannIMagen

er å sniker litt jeg[8D]
er du gravid Looley?[:)]

Jepp hun er det, jeg fikk også noen fra nov 08 forumet med meg [8D]

er å sniker litt jeg[8D]

hihi så moro[:)] ingen fra nov08 på nov10[>:] der er jeg ene og alene..

er å sniker litt jeg[8D]

hihi så moro[:)] ingen fra nov08 på nov10[>:] der er jeg ene og alene..

Seriøst? Kødder du, trodde det var ei til fra nov 08...var det kanskje meg det, som egentlig ikke var meg, fordi jeg forsvant jo ganske fort...

Men ja, moro [:D]

ta det med ro og tenk på deg og barnet. Svimet mye av selv og fikk tilslutt kjøreforbud av forloveden min ut svangerskapet sist gang. Må ikke overarbeide deg.

uff, nå må du slappe av og tenke på deg selv og spiren [:)]
*klemmepå*

Takk for omtenksomme ord. Tenkte å kanskje ta en prat med foreldrene til de ungene jeg skal ha fra i dag og til mandag at jeg ikke kan ha dem alikevell. Ingen av de som har noen spesielle planer uansett. . [:)] så kan jeg heller ha helgen på å komme meg litt .

Klem til dere[:D]

Back
Topp