Svimte av på senter

T88

Betatt av forumet
Jeg har jo fått beskjed av legen at jeg har for lite jern, så tar ekstra av det. Itillegg har jeg lavt blodtrykk.

Så når jeg sto opp idag kom det ikke som et sjokk at jeg var svimmel. Er egentlig det hver dag... Men når jeg sto i butikken på Sandvika Storsenter så ble synet dårlig og jeg ble glovarm. Jeg sa til damen "oi, nå ble jeg veldig svimmel" Så husker jeg bare at jeg våknet på gulvet. Ikke skjønte jeg hvor jeg var heller. Men ble så forfjamset, så bare kjøpte det jeg hadde og gikk. Så spiste jeg, og ventet til jeg var i god nok form til å kjøre hjem. Nå har jeg ringt fødeavdelingen og spurt om jeg burde være bekymret. Og fått klar beskjed om å komme til sjekk. Mannen min kommer hjem og skal kjøre meg.
Jeg falt stående, sidelengs. Så traff siden av magen. Har kjent spark etter jeg spiste noe med sukker. Selv om jeg regner med at alt er iorden, så er jeg glad de ville ha meg inn til sjekk!

Så ekkelt :/ er ofte på grensa til og svime av selv :/ hos meg er det lavt blodtrykk som gjør det. Legen anbefalte og drikke mer. Men er ikkje alltid like godt og huske.. Lykke til på sjekken :) det går nokk bra :)

Uff da, dette hørtes ikke bra ut! Si ifra hvordan det går, og pass på deg selv!

Oida, det hørtes ganske skummelt ut. Mest fallet i grunnen. Og du burde virkelig ikke kjøre bil når du er så svimmel. :eek:

Håper alt står bra til med lille! Får du injeksjoner med jern for å få opp nivået? Flytende skal tas bedre opp i kroppen enn tabletter vet jeg.

huff :s lavt blodtrykk eller blodtrykksfall er ikke noe morsomt :/ sikker på at det har med jernet å gjøre? hva er Hb'en din?

Håper alt står bra til nå, og så får du være forsiktig og ta vare på deg selv!

Håper alt er bra med lille!

Jeg har lært meg at det er lurt selv små tegn å kontrollert sige ned på gulvet. Mye bedre enn å besvime. Selv om det heller ikke er så festlig på butikken.

Oj! Så skummelt! Håpe du slipp å opplev d flere gang..

Uff, så skummelt og ekkelt. Alt er nok fint, men greit å få sjekket. Lykke til:)

Huff så skummelt! Håper sjekken på sykehuset gikk fint og at det ikke skjer igjen!

Nye rutiner på sykehuset gjorde at jeg var der i over 5 timer. Alt er bra, men de ville ha ekg og blodprøver av meg. Og sparketest og ultralyd av den lille. Når de tok ultralyd av den lille så ble legen bekymret og hentet overlegen. Men overlegen mente det ikke var noe å bli bekymret over. Det var vanskelig å finne magesekken, men det er det jo på de små. Og mitt gull hoppet rundt for å gjøre det lettere. Overlegen fant ut av alt med engang.

De har friskmeldt meg og den lille. De fant ingen andre grunner enn lavt jern og lavt blodtrykk/blodtryllsfall som grunn til at jeg hadde svimt av.
Jeg er bare litt forslått og sliten etter det hele :-P Vil helst ikke tilbake til sykehuset før jeg skal føde :-P

Tusen takk for alle meldinger!

Nye rutiner på sykehuset gjorde at jeg var der i over 5 timer. Alt er bra, men de ville ha ekg og blodprøver av meg. Og sparketest og ultralyd av den lille. Når de tok ultralyd av den lille så ble legen bekymret og hentet overlegen. Men overlegen mente det ikke var noe å bli bekymret over. Det var vanskelig å finne magesekken, men det er det jo på de små. Og mitt gull hoppet rundt for å gjøre det lettere. Overlegen fant ut av alt med engang.

De har friskmeldt meg og den lille. De fant ingen andre grunner enn lavt jern og lavt blodtrykk/blodtryllsfall som grunn til at jeg hadde svimt av.
Jeg er bare litt forslått og sliten etter det hele :-P Vil helst ikke tilbake til sykehuset før jeg skal føde :-P

Tusen takk for alle meldinger!

Så godt å høre :) man blir jo så bekymret, men som regel går der bra! Godt å få bekreftet at alt er fint, både med deg og lille :)

Back
Topp