Svimte av i full offentlighet....

#2 På Vei!

Blir kjent med forumet
Hadde tidenes flause i går! Jeg, ungen og mannen skulle inn til Oslo for å se på flyshow og møte søsteren min på cafè. Mens jeg og søsteren min sto i kø på cafèn sammen med masse andre folk, begynte jeg å bli svimmel og det prikket foran øynene mine. Det siste jeg husker er at jeg setter meg på en barkrakk, og så ble alt svart!! Når jeg våkner står det masse fremmede folk rundt meg, og en fremmed mann holder beina mine opp i været. Søsteren min fortalte at hun hadde tatt imot meg da jeg datt ned fra krakken og lagt meg ned på gulvet. Prikken over Ien ville jo vært om jeg dundra hodet i gulvet og slo hjernerystelse på meg selv....bah!

Flere en meg som er i overkant svimmel for tiden??

:S ojj, hjelpes!!! er det første gang eller skjer det ofte? det er jo veldig skummelt da!
det svimler for meg hvis jeg reiser meg fort eller noe, men er liksom ikke verre enn at jeg kan holde meg i noe i et min også blir det bra!

I dette svangerskapet er det første gang. Sist jeg gikk gravid besvimte jeg under et par operasjoner (jobbet da som dyrepleier på klinikk). Og det var før jeg hadde fortalt til veterinæren at jeg var gravid, så jeg skremte jo vettet av stakkaren, hehe :)

haha! uff!! hadde blitt veldig redd, jeg assa. ikke vite når jeg skulle svime av lissom!
er det noe spes som trigger det da? eller er det bare plutselige blodtrykksfall

Plutselig blodtrykksfall, og så tror jeg muligens jeg var litt dehydrert i går. Glemte å drikke skikkelig med vann før vi dro hjemme ifra, og så parkerte vi ganske langt fra sentrum, så måtte gå et ganske langt stykke. Og så klarer jeg ikke stå i ro over lengre tid av en eller annen grunn, da blir jeg svimmel.  Så da vi sto i kø, var jeg både sliten, sulten, tørst og det var varmt...så tror rett og slett bare det ble for mye på en gang. Så da datt jeg helt ut. Var visst borte i ca 4 minutter, men kom meg rimelig kjappt etter at jeg kom til meg selv igjen, heldigvis. 

Huff, så ekkelt.. og pinlig :P
Håper du slipper flere slike episoder..
Jeg er også mye svimmel men har til gode å svime helt av enda.. men er jo bare hjemme, setter meg ned eller legger meg med en gang.. og det kan svartne litt men jeg er våken hele tida.. så gå rdet over. Heldigvis ikke noe farlig da.

Uff, det måtte vært ekkelt! Jeg er også svimmel for tiden, ble sendt hjem fra jobb forrige uke, fordi jeg greide ikke å stå, måtte bare sitte hele tiden, og det er litt dumt, iom at alle arbeidsoppgavene mine må gjøres stående ;p Så jeg fikk sykemelding, og notis om at jeg måtte få tilrettelegging på jobb :-) Har ganske lavt blodtrykk (96/50), så det er grunnen her.

Back
Topp