Svimmelhet

B82

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
❤ Aprilbarna19 ❤
Februarhjertene 2025
Fler enn meg som sliter..? :whacky011

Har egentlig vært av og på i noen uker allerede, men i dag tok det av. Lys og farger ble helt vrengt.. Rett før jeg svimet av flere ganger på jobb :facepalm: så ble ikke full dag.

Legetime og blodprøver i morgen.

Ja, har veldig lavt blodtrykk som blir mye lavere ved graviditet, så jeg må stadig holde fast i noe for å ikke svime av.
Må drikke mye for å holde blodtrykk så høyt som mulig.

Ja, har veldig lavt blodtrykk som blir mye lavere ved graviditet, så jeg må stadig holde fast i noe for å ikke svime av.
Må drikke mye for å holde blodtrykk så høyt som mulig.

Hvordan fungerer du i hverdagen på jobb?
Lavt bt og hyppige bt fall er kjent sak her også i graviditet og utenom - men dette med farge og lydforstyrrelser var nytt for meg.
Må få i meg mer vann

Hvordan fungerer du i hverdagen på jobb?
Lavt bt og hyppige bt fall er kjent sak her også i graviditet og utenom - men dette med farge og lydforstyrrelser var nytt for meg.
Må få i meg mer vann
Fungerer greit nok. Har en jobb der jeg styrer hverdagen selv. Passer på å reise meg forsiktig samt å alltid være i nærheten av noe så jeg kan holde meg fast.
Dette er ikke kun i graviditet for meg, men det blir litt mer av det...har både lys og lydforstyrrelser til vanlig og...

Det samme her. Hatt mye bt-fall året som har vært. Passer nå på å drikke rikelig med vann. Har vanligvis lavt bt, og ved graviditet har det blitt mye lavere. Nå vet jeg ikke helt hva jeg ligger på. Sliter også med lav blodprosent, men kjenner det veldig på kroppen. Greit med prøver rundt uke 12. Ikke tatt jern siste tiden, men får i meg litt c-vitaminer.

Å her svimler det også i farger. Skikkelig ubehagelig når en holder på å gå i bakken flere ganger i døgnet :hilarious: men holdt det i sjakk inntil i dag som jeg har vært så uggen, så ikke orket å drikke like mye vann :hilarious:

Godt å se at ikke jeg er alene om å oppleve synsforstyrrelser, da! Ble faktisks beroliget noen hakk nå:)

Har dere noen fler tips mht lavt bt så kom med det :salut

Jeg er også blitt svimmel! Er det så og si aldri ellers, så det er veldig nytt og ubehagelig :hungover:

Jerntabletter redda dagene mine i 1.svangerskap ❤ Har ingen erfaring med lavt blodtrykk sånn sett, men de gjorde iværtfall underverker :joyful:

Back
Topp