Svimmelhet...

Ja, jeg kan være både ør og svimmel innimellom. Tror ikke det er helt uvanlig, tror kanskje det kommer av at hjertet trener seg på å pumpe mer blod rundt i kroppen.
 
Er visst blodtrykksfall hos meg og er helt normalt i følge legen. Jeg blir svimmel mest av plutselige bevegelser, som å reise meg opp eller snu meg, bøye eller tøye. Da blir det helt svart for øynene i noen sekunder. Ganske ubehagelig!
 
Okei, jeg har vært konstant svimmel i to dager nå... Fryktelig ekkelt! Jeg er svimmel uansett om jeg ligger, sitter, står eller går.
 
Ja har vært svimmel siden før jeg fikk positiv test:p spesielt når jeg reiser meg, da må jeg ofte stoppe opp og ta hodet mellom beina
 
Jeg er også svimmel innimellom. Kan komme av lavt blodtrykk eller at hjertet generelt pumper mer blod enn normalt. Hos meg kommer det når jeg anstrenger meg eller når jeg er veldig sliten.
 
Når jeg var på kontroll 23 juni var blodtrykket kjempebra (119/70). Kan det ha skjedd store forandringer med blodtrykket etter det tror dere?
Det er så ille at jeg vurderer å kontakte lege.. (Sliter med å kjøre bil bl.a)
 
Sniker litt fra mars. Jeg blir svimmel hvis jeg reiser meg fort. Tror det er pga graviditeten for har ikke hatt det sånn tidligere.
 
Når jeg var på kontroll 23 juni var blodtrykket kjempebra (119/70). Kan det ha skjedd store forandringer med blodtrykket etter det tror dere?
Det er så ille at jeg vurderer å kontakte lege.. (Sliter med å kjøre bil bl.a)
Ja tror det kan forandre seg fort.
 
Når jeg var på kontroll 23 juni var blodtrykket kjempebra (119/70). Kan det ha skjedd store forandringer med blodtrykket etter det tror dere?
Det er så ille at jeg vurderer å kontakte lege.. (Sliter med å kjøre bil bl.a)
Det er bare å ta kontakt med lege om du sliter med å kjøre bil, så får de tatt en ekstra kontroll på deg. Jeg bruker også å være svimmel til tider. Når jeg var hos legen sist så hadde jeg lavt jernnivå å blodtrykket hadde sunket noe. Da var det bare 1 uke siden forje legetime å sjekk.
 
Når jeg var på kontroll 23 juni var blodtrykket kjempebra (119/70). Kan det ha skjedd store forandringer med blodtrykket etter det tror dere?
Det er så ille at jeg vurderer å kontakte lege.. (Sliter med å kjøre bil bl.a)
Det er bare å ta kontakt med lege om du sliter med å kjøre bil, så får de tatt en ekstra kontroll på deg. Jeg bruker også å være svimmel til tider. Når jeg var hos legen sist så hadde jeg lavt jernnivå å blodtrykket hadde sunket noe. Da var det bare 1 uke siden forje legetime å sjekk.
 
Det er bare å ta kontakt med lege om du sliter med å kjøre bil, så får de tatt en ekstra kontroll på deg. Jeg bruker også å være svimmel til tider. Når jeg var hos legen sist så hadde jeg lavt jernnivå å blodtrykket hadde sunket noe. Da var det bare 1 uke siden forje legetime å sjekk.
Hmm! Ja jeg har jo fått beskjed om å være litt obs ift blodprosent! Har vært noe bedre på formiddagen, men på slutten av arbeidsdagen kom svimmelheten for fult igjen. Sover som en stein etter jobb og kommer meg liksom ikke opp igjen føler jeg.. Jeg tar en telefon til lege eller jordmor i morgen jeg :-)
 
Besvimte i kø i går jeg...heldigvis var mannen med. Jeg var sulten og hadde ikke med meg vann. Først ble jeg kvalmere enn vanlig, så svartnet det for øynene. Da sa jeg det til han. Det neste jeg husker er at jeg ligger på gulvet han og en annen dame fra køen står bøyd over meg. De fleste rundt meg var utenlandske turister, og flere ga meg vann, sjokolade og annet søtt. Jeg ble kjempeflau. Damen som hjalp med spurte med det samme om jeg var gravid :p
Da jeg var hos lege i forrige uke var blodtrykket 105/65. Så tror det skyldes lavt blodtrykk i kombinasjon med lavt blodsukker, hvis jeg blir stående. Har ikke merket noe problem når jeg sitter, feks i bil.
 
Besvimte i kø i går jeg...heldigvis var mannen med. Jeg var sulten og hadde ikke med meg vann. Først ble jeg kvalmere enn vanlig, så svartnet det for øynene. Da sa jeg det til han. Det neste jeg husker er at jeg ligger på gulvet han og en annen dame fra køen står bøyd over meg. De fleste rundt meg var utenlandske turister, og flere ga meg vann, sjokolade og annet søtt. Jeg ble kjempeflau. Damen som hjalp med spurte med det samme om jeg var gravid :p
Da jeg var hos lege i forrige uke var blodtrykket 105/65. Så tror det skyldes lavt blodtrykk i kombinasjon med lavt blodsukker, hvis jeg blir stående. Har ikke merket noe problem når jeg sitter, feks i bil.
Uff så ekkelt! Stakkars! Godt det var folk tilstede som hjalp deg da :-)
 
Back
Topp