Svimmelhet

Hemmelig en stund!

Forelsket i forumet
Dere som opplever dette, når er det som verst? Leser at det som regel skjer når man f.eks reiser seg for raskt, pga. lavt blodtrykk. Men hos meg er det omvendt, jeg blir mest svimmel når jeg legger meg ned. Spesielt hvis jeg ruller over på ryggen, da er det som hele taket spinner. Er det flere som har det slik?

(det er absolutt ikke ille, og helt til å leve med, det bare kjennes så merkelig)

kjenner det best når jeg reiser meg når jeg har sittet eller lagt en stund. Eller om men bøyer meg fremover. men har såpass lavt blodtrykk at når jeg er på haukeland er de livredd for at jeg skal besvime, men har ikke gjort det til nå ihvertfall.

har du sjekket blotdtykket? bare du ikke har veldig lavt, og det er til å leve med, så blir det vel bare slik til det eventuelt gir seg

Jeg hadde Krystallsyken i vinter og da var det som at hele verden snurret rundt når jeg la meg ned eller snudde meg fort rundt. Ordnes enkelt hos en kiropraktor hvis det er det du har. Håper for din skyld at det er blodtrykket..

Blodtrykket synker til sitt laveste når du ligger, så ikke så rart. Har lavt bt selv og det kan godt svimle for meg når jeg ligger, dog mer vanligere at jeg holder på og stuper når jeg reiser meg :) salt kost og mye vann skal visst hjelpe :)

Blodtrykket ble mlt til 134/79 på fredag, så hverken spesielt høyt eller lavt. Men vet ikke hvor fort det kan endre seg?

Hemmelig en stund! skrev:
Blodtrykket ble mlt til 134/79 på fredag, så hverken spesielt høyt eller lavt. Men vet ikke hvor fort det kan endre seg?

Blodtrykket  ditt er vel egentlig helt  fint...
Tenkte også på krystallsyken. Er det værre når du har øynene lukket?

Back
Topp