svimmelhet?

Lilje_prøver

Betatt av forumet
Noen flere her som sliter med svimmelhet? Jeg har besvimt en gang i helgen og sliter med svimmelhet flere ganger hver dag :( Spiser normalt, drikker vann og alle blodprøvene mine var fine..

har ikke merket noe til det enda, men var det fra uke 20 ca sist. besvimte aldri, men ble uvel og svimmel hvis jeg stod i ro en stund, f.eks når jeg  stod i kø eller slikt....

Du sier at blodprøvene var fine, men hva med blodtrykket? høres ut som det kanskje kan være litt lavt?

Blodtrykket var på sitt beste :/ Ikke mangler jeg jern eller noe vitaminer... Hvis jeg ikke reiser meg veldig sakte så blir jeg svimmel. Går opp trappa så er jeg svimmel. Etter jeg har stått opp er jeg svimmel .... BLæ.

Jeg har vært det flere ganger. Innimellom så er det så ille at jeg tror jeg skal besvime, men har ikke gjort det ennå. Vet heller ikke hvorfor jeg har det sånn. Har ikke vært hos legen på kontroll ennå, så vet ikke hvordan det er med blodtrykket mitt..

Jeg er også veldig svimmel, men ikke besvimt....enda :)

Jeg var mye svimmel før jeg visste jeg var gravid, begynte med B-vitaminer og det hjalp mye :)

Jeg tar masse vitaminer og alle verdier er på topp :/ Tror jeg bare sliter med skikkelig blodsukkerfall, får begynne å gå rundt med en liten sjokolade :p

Back
Topp