Svimmelhet og hodeverk

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Er så plaget av hodeverk,så og si hver dag,og flerne ganger til dagen er eg veldig svimmel. Drikker masse vann gjer eg...
Forrige gang eg var hos legen da hun målte blodtrykket var det litt lavt,men noe mer sa hun ikkje...
Noen andre som er plaget med det?

Har ikke vært svimmel, men har hatt litt vondt i hodet de siste dagene.
Da jeg var på kontroll hos legen sist så fikk jeg også beskjed at jeg hadde lavt blodtrykk, og han ba meg drikke mye vann og lurte på om ikke jeg var svimmel.

Hodeverk her også, kom for snart to uker siden. Blodtrykket mitt er helt bra også,så aner ikke årsaken... Det kan kanskje utløses av hormonene også?

God hode-bedring! :-)

Hodevondt og svimmelhet her. Har veldig lavt blodtrykk, og må passe på å få i meg nok mat og drikke. Fikk beskjed om å alltid ha med meg noe lett å spise på og vann i veska. :)

Veldig plaget med begge deler selv, spesielt når jeg jobber eller er veldig aktiv. Skal ingen ting til før hodepinen kommer desverre. Tror ikke det er stort å gjøre med det

Jeg har også vondt i hodet mange dager, og er svimmel fra tid til annen. Blodtrykket er nok litt lavt, men det er ikke noe å gjøre med det.

Back
Topp