Svimmelhet i dagene før eggløsning

Kakemonsterinnen

Forelsket i forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Heisann jenter! Jeg hører egentlig til i assistert, men tenkte å høre her siden nok de fleste av dere har ganske normale sykluser / ikke har issues.

Jeg opplever en del sykluser en veldig ubehagelig svimmelhet i dagene før eggløsning. Ikke sånn at jeg deiser i bakken, men ubehagelig nok. Har tracket i Clue og ser at det går igjen. Er det noen andre som opplever ligningene?

Jeg har forøvrig endo, men vet ikke om det skulle påvirke noe her.
 
Heisann jenter! Jeg hører egentlig til i assistert, men tenkte å høre her siden nok de fleste av dere har ganske normale sykluser / ikke har issues.

Jeg opplever en del sykluser en veldig ubehagelig svimmelhet i dagene før eggløsning. Ikke sånn at jeg deiser i bakken, men ubehagelig nok. Har tracket i Clue og ser at det går igjen. Er det noen andre som opplever ligningene?

Jeg har forøvrig endo, men vet ikke om det skulle påvirke noe her.

Hei! Dette er ikke jeg kjent med, men jeg opplever en del ubehag i forbindelse med EL.. «Føler» veldig hormonendringene, og har ofte vondt, i tillegg til veldig hormonell og irritabel! :meh:
Tipper du vil finne flere der ute som kan bli svimle av EL, det er mye som skjer i kroppen da og mange reagerer en del på det.. Også finnes det noen heldiggriser som ikke kjenner noen ting :p
 
Back
Topp