Svimmel?

Søster Jordbæret

Forumet er livet
Er dere svimle? Jeg er plaga med en del svimmelhet jeg... etter fødselen. Har sjekka blodprosenten og den er innenfor normal verdiene... Prøver å drikke mye og spise jern...

Flere som har det sånn? er litt slitsomt synes jeg...

Jeg hadde det sånn de første tre ukene , men jeg mista en del blod så det var nok derfor, jeg spiser enda jern og nå er blodprosenten min normal...

Håper du finner ut av det da, og at du blir bedre snart, ikke noe godt å være svimmel[:)]

jeg er ikke svimmel ,men har lav blodprosent sa de da jeg var på kontroll.. måtte begynne med jern,men er ikke så flink,,men det forhøret fra hu apotek dama når jeg var å kjøpte det. skal  hvis ikke ta jern uten att legen /jordmor har gitt beskjed om det

ORIGINAL: nettemor

men jeg mista en del blod så det var nok derfor[:)]

Mista en del blod jeg og.... [:o]

ORIGINAL: kjersti:)

vært litt svimmel de siste dagen, men tror det er litt væskemangel med i spillet[;)]

Ja jeg prøver å drikke mye. Har alltid med meg vann på trilletur! Føler jeg fyller opp vannflaska ofte jeg da.... men er sikkert ikke flink nok.. [&:]

ORIGINAL: kjersti:)

vært litt svimmel de siste dagen, men tror det er litt væskemangel med i spillet[;)]

hehe signerer denne jeg[8D] må nok begynne å drikke litt mer[8D]

Jeg må også være flinkere til å drikke mer vann... Også er det jo så bra for tarmene våre også det da... hehe

Back
Topp