svimmel

lillevenn

Elsker forumet
Er det vanlig å avogtil bli kjempesvimmel, er  28 uker på vei og kan mens jeg sitter føle at hele verden går rundt??? (førstegangs gravid)

det kan være lavt blodtrykk. det er vist veldig vanlig blant unge kvinner og gravide. har selv en verden som snurrer nesten konstant (BT80/60)

har også sånn innimellom.. fikk beskjed at det var blodtrykksfall.. Mitt er ikke lavt hele tiden, men går veldig fort fra høyt til lavt.. da blir jeg veldig svimmel. føles som jeg skal gå i bakken rett som det er..

Outch! Så ekkelt! Men jeg har også lest at det er ganske vanlig å være litt svimmel..
Men jeg er jo det fra før så.. Hehe![;)]

Eg blir det av og til, men om eg først får det så er det så kraftig at eg må bare legge meg ellers så blir eg kvalm og føler eg må kaste opp..

Skal til legen på onsdag får nevne det da, sliter jo med hypermesis også så det har kanskje en sammenheng.....[:'(] urk , er litt dårlig nå

det er helt normalt, men husk og sitt dere ned og slapp av når dere blirsvimmel så dere ikke går rett i bakken, litt skummelt visst en faller rett frem!!![:o]

Jeg også blir svimmel innimellom - ikke noe kjekt i det hele tatt.

Er plaget med en lav blodprosent (siste måling var 8.7) så det har sikkert med saken og gjøre.

når en har lav blodprosent kan man være litt svimmel ja. trur ref område er rundt 11-13, rundt der omrking..

Drikk rikelig med vann og bruk støttestrømper!! jeg besvimer for igen ting fra uke 16, ikke no falig har bare lavt bt når jeg går gravid, får lett bt-fall.
Et tips er å bestandig ha med deg vannflaske, for når du får i deg godt med drikke stiger blodtrykket! Og da blir du ikke så lett svimmel...

det kommer innimellom hos meg også,kjempe ekkelt!helst når jeg er ute på ting.¨må bare sette meg ned å slappe av så går det over[&o]

Back
Topp