Svimmel

Marai

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
September To Remember
Flere som er veldig svimmel her? Jeg er svimmel stort sett hele dagen. Sist svangerskap fikk jeg krystallsyken som satte meg totalt ut av spill. Håper ikke det gjentar seg! Men, merker det begynner å bli ganske hemmende. Noen som har noen gode tips? Jeg hadde håpet å ikke sykemelde meg, men mulig jeg skal vurdere det. Hva har dere gjort?

Ja, jeg besvimer nesten flere ganger om dagen. Av og til føles det ut som jeg er båtsyk, andre ganger fyllesyk (karusell i hodet). Blir helt ør i hodet av å sitte rett opp og ned mer enn 2 timer av gangen. Har heldigvis hjemmekontor, og mulighet til å legge meg ned...skjønner ikke hvordan jeg hadde fungert i en vanlig verden ☺️

jeg er veldig svimmel. nå må jeg reise meg saktere, og sette meg "ut" fra stolen før jeg reiser meg. har svartnet flere ganger.

Jeg fikk blodtrykksfall flere ganger med første, og var mye svimmel. Men én av gangene var det så ille at jeg til og med mistet hørselen et lite minutt, husker det som svært ubehagelig og skremmende. Etter det hadde jeg alltid en pose nøtter, vannflaske og mellombar med meg...
Var ikke plaget med det med andremann, men kjenner nå ganske ofte at jeg reiser meg for fort og ser litt stjerner...

Å, så kjedelig å høre at det er flere som også har det slik. Det er så kjipt! Er liksom konstant ør og svimmel. Jobber på skole, så det passer seg ikke så bra i den sammenheng. Skulle mye heller hatt mulighet for hjemmekontor og kanskje rotet tempoet med innimellom.

Jeg fikk blodtrykksfall flere ganger med første, og var mye svimmel. Men én av gangene var det så ille at jeg til og med mistet hørselen et lite minutt, husker det som svært ubehagelig og skremmende. Etter det hadde jeg alltid en pose nøtter, vannflaske og mellombar med meg...
Var ikke plaget med det med andremann, men kjenner nå ganske ofte at jeg reiser meg for fort og ser litt stjerner...

Funket det å ha snacks for deg? For jeg spiser så å si hele tiden, men ender bare opp med å bli kvalm i tillegg.:(

Flere som er veldig svimmel her? Jeg er svimmel stort sett hele dagen. Sist svangerskap fikk jeg krystallsyken som satte meg totalt ut av spill. Håper ikke det gjentar seg! Men, merker det begynner å bli ganske hemmende. Noen som har noen gode tips? Jeg hadde håpet å ikke sykemelde meg, men mulig jeg skal vurdere det. Hva har dere gjort?
Jeg er ikke svimmel... Men hadde krystallsyken da jeg ammet førstemann. Hadde det igjen for et år siden. To behandlinger hos fysioterapeut, så var jeg frisk. Ville bare si det. :)

Jeg er sykemeldt, så ville sikkert gjort det. Man kan jo være gradert sykemeldt også.

For meg hjalp det å bare få opp blodsukkeret litt og drikke nok gjennom dagen.. måtte sykt ofte på do da, men heller det..!

Jeg er ikke svimmel... Men hadde krystallsyken da jeg ammet førstemann. Hadde det igjen for et år siden. To behandlinger hos fysioterapeut, så var jeg frisk. Ville bare si det. :)

Jeg er sykemeldt, så ville sikkert gjort det. Man kan jo være gradert sykemeldt også.

Takk! Sist ble jeg 100% sykemeldt, men da kunne jeg ikke bevege meg uten problemer pga. Krystallsyken. Jeg har ikke det nå (i hvert fall ikke slik som sist). Er bare utrolig svimmel. Men ja, skal høre om gradert sykemelding. Kanskje det er tingen denne gang. Takk for tips :joyful:

Back
Topp