Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Våknet svimmel i dag 14+3. Blodtrykket er det samme som tidligere. Flere dom opplever dette og hva gjør du? Synes det er så ubehagelig.
Venter på svar om jernlager, tok prøver forrige uke. Har ikke vært svimmel før i dag. Har nok vært for dårlig til å drikke siste dagene og presset meg litt så det kan jo være grunnen og.Har du sjekket jernlageret ditt? Jeg sliter også med svimmelhet, har både lavt jern og lavt bt i graviditetene, er nr.4 nå. Husker du på å drikke nok? Jeg har omtrent vannflasken klistret til meg ila dagen
Kan være et fellestrekk her og når jeg tenker over det. Både kvalme og andre symptomer kan dukke opp dagen etter jeg har stressa eller pressa meg. Får lære meg til å forstå hvordan kroppen fungerer gittOfte svimmel, spesielt når jeg er sliten..
Ja, absolutt! Er nesten alltid en forklaring for meg. Er svimmel og kvalm etter dager med mye som skjer, når jeg har sovet dårlig eller stresset med noe..Kan være et fellestrekk her og når jeg tenker over det. Både kvalme og andre symptomer kan dukke opp dagen etter jeg har stressa eller pressa meg. Får lære meg til å forstå hvordan kroppen fungerer gitt