Svimmel

-lillemy-

Glad i forumet
MayDay2021
JuniJubel2021
Flere som er veldig svimmel? Kan ikke reise meg fort og alt snurrer. Redd jeg mangler noe, men tar gravidvitaminer og spiser ofte. Men bare sugen på saltmat;-)
 
Kan komme av økt blodmengde sa legen min :)
 
Det der merker jeg også... Ekkelt!
 
Jepp, svimler hver gang jeg reiser meg, ganske vanlig. Skal en av dagene lære meg å reise meg litt saktere. Kanskje.
 
Jeg er kjempesvimmel. Merket det 4DPO, men tok det egentlig ikke som et symptom fordi det er altfor tidlig å skulle merke symptomer, men det har ikke gitt seg :hungover: har ved et par anledninger nesten gått i bakken, så prøver å huske og reise meg langsomt :shy:
 
Svimmel innimellom her og. jeg har slitt med blodtrykksfall og svimmelhet i mine tidligere svangerskap og har hatt helt tomme jern og B12 lagre. Regner med at det blir sånn nå og.
 
Jeg vet ikke om det er svimmelhet men jeg får pulserende følelse i hele kroppen og kjenner den alle mest i hode og armer. Det er akkurat som at hele kroppen pulserer på en vibrerende måte inni kroppen liksom. Blir helt handlingslammet av det, orker ingenting lenger.
 
Å takk for svar! Da er det sikkert helt normalt:) glemmer også hele tiden å reise meg sakte;-)
 
Back
Topp