Svimmel

Pissi87

Forelsket i forumet
Påskekyllingene 2020
Junilykke 2022
Hei

10.09.2019: Jeg har så og si vært dårlig siden slutten av uke 4. Jeg har vært konstant kvalm, svimmel og spist potetgull for å unngå å spy. I forrige uke når jeg var i uke 8 hadde jeg et par bra dager. Det vil si at alle symptomer så og si forsvant. I helga kom de tilbake igjen for fullt. I går var jeg hos lege, og han trodde jeg hadde krystallsyke siden jeg hadde blitt bra og ble dårlig igjen.
Forstår at du ikke kan stille diagnose.
MEN, er det virkelig ikke mulig å ha noen dager fri fra symptomer og at de kommer igjen etter noen dager? Jeg føler meg ikke sikker på at dette er krystallsyke. Har pratet med flere som har hatt det, og kjenner meg heller ikke igjen i det som skrives om det.

Edit: I dag 11.09.2019 er jeg så og si helt symtomfri igjen. Jeg hadde en liten dråpe brun utflod i ettermiddag. Bør jeg være bekymret? Jeg er ca. 9+4.
 
Last edited:
Hei!

Dine vurderinger er fornuftige, ja man kan ha veldig gode dager og dager som er veldig dårlige, her er det mange ting som kan spille inn. Jeg er ikke lege men som deg ville jeg stilt et sprsmåltegn ved diagnoesen ut i fra det du forteller. Så jeg råder deg til å nye de gode dagen. Ang det lille brune utfodet ville jeg tenkt at det trenger ikke å bety noe.

Ønsker deg masse lykke til og håper det blir fler av de gode dagene fremover.
 
Back
Topp