Svimmel

Viprøver79

Glad i forumet
:sleep011Noen som opplever svimmelhet i disse dager? Merker at jeg er mer sliten og trøtt. Er også sykemeldt grunnet dette, da jeg ikke har noe energi. I går tok jeg to middagslurer, men var fortsatt like trøtt da kvelden kom. :sleep002
5+3 i dag

Ja, jeg kan stå og vaske opp og plutselig så begynner det å spinne! [emoji31] men jeg er overrasket over at jeg ikke er mer sliten enn normalt. Jeg har meg en lur på dagen, kanskje det er derfor [emoji14][emoji1348] 5+1 i dag [emoji4]

Jepp. Så jeg sitter alt for mye. Spesielt det å gå på butikken er blitt en kjempe utfordring. Svimler så jeg detter i bakken.
5+5 i dag :)

Jeg blir svimmel når jeg er trøtt, så jeg legger meg i 21-tiden hver kveld og sover til småen våkner neste morgen i 7-tiden [emoji4]

Jeg svimler også innimellom. Og har i det siste sovnet på sofaen på ettermiddagen.

Blir svimmel, spesielt hvis jeg er ute blant folk av en merkelig grunn. Har alltid med meg en flaske vann i veska, gir meg en slags "trygghet" [emoji1]

Skriver under på det her [emoji85] plutselig må jeg sette meg ned.. litt upraktisk når jeg står og underviser [emoji849] men men

Det var faktisk en av de første tegnene jeg hadde... ble kjempesvimmel ofte... har det enda..

Back
Topp