Svimmel

Frk. Lost

Forelsket i forumet
Febbisbebbis'18
Er det andre her som blir svimle? Ble det en del rundt uke 7 før det stoppet, men så kom det igjen denne uka (uke 10). Noen som har noen tips, spise mer, oftere, drikke, spise noe spesielt..? Synes det kommer helt tilfeldig :( Kommer ikke så ofte, men er ekkelt når eg plutselig bare må sette/legge meg ned uansett hvor eg er.. Gruer meg til jobb igjen mandag om det skal bli slik!
 
Er det andre her som blir svimle? Ble det en del rundt uke 7 før det stoppet, men så kom det igjen denne uka (uke 10). Noen som har noen tips, spise mer, oftere, drikke, spise noe spesielt..? Synes det kommer helt tilfeldig :( Kommer ikke så ofte, men er ekkelt når eg plutselig bare må sette/legge meg ned uansett hvor eg er.. Gruer meg til jobb igjen mandag om det skal bli slik!

Høres ut som du har blodtrykksfall egentlig.
Det er ganske vanlig og ufarlig, men selvsagt plagsomt.
Du kan alltids tenke på å ta deg litt god tid når du feks skal reise deg og gjøre andre brå bevegelser.
Ellers har jeg ikke noen gode råd dessverre...
 
Du kan f.eks salte maten din mer enn vanlig og spise salt kjeks hvis du har lavt blodtrykk [emoji4]
 
Takk for svar :) var hos legen et par dager siden hvor jeg visst hadde vanlig blodtrykk. Ja kan prøve ut litt mer salt kanskje, det bli det svært lite av i hvert fall.
 
Blodtrykksfall kanskje? Drikk mye vann og få i deg ekstra salt:) sjekk jern:)
 
Back
Topp