Svimmel!

EME2

Betatt av forumet
Sykt svimmel om dagen. Vær gang jeg reiser meg opp fra sittende eller liggende stilling surre
det helt rundt i toppen :wacky:

Noen andre som plages med det samme eller?!

Har ikke problemet, men snakket med legen om det da jeg var der nå. Hun sjekket blodtrykket mitt.
Spør legen din om du er usikker :)

Høres ut som hydrostatisk blodtrykksfall, så ett vanlig blodtrykk hos lege vil nødvendigvis ikke si noe :) Man må nesten ta det hydrostatiske blodtrykket, og etter min erfaring gjør få leger dette.

Slet mye sist svangerskap, ikke plaget foreløpig i dette svangerskapet :)

Høres ut som hydrostatisk blodtrykksfall, så ett vanlig blodtrykk hos lege vil nødvendigvis ikke si noe :) Man må nesten ta det hydrostatiske blodtrykket, og etter min erfaring gjør få leger dette.

Slet mye sist svangerskap, ikke plaget foreløpig i dette svangerskapet :)
Ortostatisk blodtrykksfall du mener? Det betyr iallfall det blodtrykksfallet man kan oppleve fra sittende til stående stilling.

Ortostatisk blodtrykksfall du mener? Det betyr iallfall det blodtrykksfallet man kan oppleve fra sittende til stående stilling.
Haha! Ja :p Gravidhjernen kom tidlig denne gangen! Hahaha! Er sykepleier og måler disse blodtrykkene ofte på obs posten, så her har hjernen hoppet av 5 hakk :)

Jeg var veldig plaget med d i begynnelsen, bt var perfekt.. Legen mente at d ville gå over etr en stund, var bare hormonene som jåsset d litt til :)

Jeg har det slik i perioder om jeg er gravid eller ikke. Har relativt lavt blodtrykk og i svangerskapene får man jo ofte lavere. Har lagt på 50-60 i undertrykk.
Kan være det som gjør det.

Huff:/ så ubehagelig. Håper det går seg til etterhvert

Tok BT i dag å det var på 98/58 så er nok ikke så rart jeg kjenner det surrer litt ;)

Back
Topp