Svimmel...

Minimoriz

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
Jeg er så fryktelig svimmel om dagen. Føles som det går rundt for meg hele tiden, spesielt når jeg reiser meg fort opp eller er sulten, så jeg prøver og spise jevnlig. Synes dette er vanskelig i forhold til jobb og og sånt også.. :( flere en meg som er svimle? Noen som har tips som gjør at man blir mindre svimmel, eller må jeg bare holde ut? :P

Jeg er så fryktelig svimmel om dagen. Føles som det går rundt for meg hele tiden, spesielt når jeg reiser meg fort opp eller er sulten, så jeg prøver og spise jevnlig. Synes dette er vanskelig i forhold til jobb og og sånt også.. :( flere en meg som er svimle? Noen som har tips som gjør at man blir mindre svimmel, eller må jeg bare holde ut? :p

Jeg er/har vært fryktelig svimmel. En dag var jeg så svimmel og energiløs at jeg trodde jeg skulle falle sammen. Har ingen gode tips, men det kan være litt pga fall i blodsukker, så kanskje litt mat/drikke kan hjelpe på.

Ja det er skikkelig ille! :p Jeg er svimmel, skjelver, spesielt i bena og er kvalm for første gang i dag! :o Hadde ikke tenkt å si noe til sjefen på en stund, men hvis det fortsetter sånn er jeg redd jeg ikke har noe valg...

Ja det er skikkelig ille! :p Jeg er svimmel, skjelver, spesielt i bena og er kvalm for første gang i dag! :eek: Hadde ikke tenkt å si noe til sjefen på en stund, men hvis det fortsetter sånn er jeg redd jeg ikke har noe valg...

Jeg fortalte det ganske tidlig sist, og det er nok ikke så lenge til jeg forteller noe nå. Vært mye svimmel på jobb, nesten gått på dører og føler meg nesten full.
Har uansett en trygg arbeidsplass, så å si noe til teamlederen min ser jeg ikke på noe som problem. Helsa kommer først og hvis jeg ikke føler meg i form, syns jeg det er greit at de vet. Det blir også tettere oppfølging etter hvert.

Får håpe det snart går over!

Er svimmel hele tiden jeg og. Og svartner for meg hver gang jeg reiser meg opp. Jobber i barnehage, så er mye opp og ned i løpet av dagen...veldig slitsomt!

Takl for det! :) Nei det blir nok ikke lenge til jeg forteller det, hvis formen skal svinge sånn så er det nok like greit. Jeg har en veldig forståelsfull sjef kg regner med at hun vil ta det pent. :)

Veldig slitsomt og føle seg svimmel og småkvalm ja. Heldigvis har jeg ikke en jobb med tunge løft eller mye gåing. Håper dere også føler dere bedre snart! :)

Helt rart at denne tråden skulle bli lagd i dag. Har vært svimmel etter at jeg kom hjem fra jobben.

Har faktisk sett små lysglimt fra taket som har kommet mot meg. Vanskelig å forklare.
Trodde jeg var sprø, måtte gni meg i øynene- men det fortsatte i ca et halvt minutt til.
Aldri opplevd lignende....

Tror det er ganske vanlig med lavt blodtrykk, som forårsaker svimmelhet under graviditet.

Godt det er fler som er svimle. :) Da tar jeg det litt mer med ro, selv om det er ubehagelig! :p Sikkert noe med blodtrykk og blodsukker og gjøre ja... Pulsen og pumpa gikk som bare det også!

Følt meg ganske fin igjen resten av dagen, så spent på morgendagen! :p

Jeg er i akkurat samme situasjon, kan hende vi har lavt blodtrykk jeg var sånn i forrige svangerskap og det var grunnen. Jeg ble bedt om å drikke MINST 4 liter med vann hver dag.
Prøver det nå siden det hjalp da.

Jeg er og mye svimmel. Særlig hvis jeg er trøtt og sliten, da går det nesten rundt for meg.

Ja jeg har kun hatt den ene dagen hvor det var skikkelig ille heldigvis! Men veldig ubehagelig. :o Har heldigvis sluppet unna mange av de værste plagene. :) *banke i bordet* :p

Har vært svimmel jeg også, men mistenker at det har sammenheng med at kroppen har vært påvirket av jobbstress og begynnende influensasymptomer. De siste dagene har jeg bodd i sofaen hele ettermiddagen og kvelden. Satser på at det kommer seg igjen. Tok meg en sykedag i dag for å se om det hjelper. :)

Kan jo være jernmangel?
Har vært svimmel jeg også, men mistenker at det har sammenheng med at kroppen har vært påvirket av jobbstress og begynnende influensasymptomer. De siste dagene har jeg bodd i sofaen hele ettermiddagen og kvelden. Satser på at det kommer seg igjen. Tok meg en sykedag i dag for å se om det hjelper. :)

Har sjekket blodprøver. :) Legen ville sjekke alt for sikkerhets skyld når jeg var det i uke 4 bare så det eneste jeg mangler er D-vitamin. :) Har funnet ut i ettertid at det var antagelig fordi blodsukkeret var på bånn! Hvis jeg spiser litt før jeg blir ordentlig sulten, har jeg utgått den følelsen og hjertebank, noe som er veldig deilig! :) så nå prøver jeg og alltid ha noen druer i bakhånd tilfelle. Kan absolutt anbefales!

Jeg har fått det skikkelig de siste to dagene, kjenner meg veldig usikker på hva jeg burde gjøre i forhold til jobb i morgen, men kanskje jeg burde bare prøve meg?

Eller kanskje ikke, besvimte i trappa i sted... Sklei heldigvis bare ned trappa på rumpa og kom til meg selv såpass raskt at jeg ikke skadet hodet.

Eller kanskje ikke, besvimte i trappa i sted... Sklei heldigvis bare ned trappa på rumpa og kom til meg selv såpass raskt at jeg ikke skadet hodet.

Ikke bra! Høres ut som om du bør holde deg hjemme og slappe av litt! Tar du noen vitaminer? Kanskje du kunne trengt litt ekstra jern?:)

Ikke bra! Høres ut som om du bør holde deg hjemme og slappe av litt! Tar du noen vitaminer? Kanskje du kunne trengt litt ekstra jern?:)
Nettopp ringt meg syk inn til sjefen, venter på at telefonen til legen skal åpne, håper jeg mangler noe som kan fikses på at det ikke bare er "graviditet" for da går det jo kanskje ikke over med det første.

Nettopp ringt meg syk inn til sjefen, venter på at telefonen til legen skal åpne, håper jeg mangler noe som kan fikses på at det ikke bare er "graviditet" for da går det jo kanskje ikke over med det første.

Så bra! Har du sjekket stoffskifte noen gang også?

Back
Topp