Svimmel?

mammaconnie

Andre møte med forumet
Er det flere her som er svimmel? Jeg blir fort svimmel når jeg stresser, er i for mye bevegelse osv. Har allerede vært hos legen en gang men skal dit igjen i dag for å få en sykemelding da jeg ikke klarer å være i det hektiske miljøet på jobb.

Hvordan takler dere det?

Jeg er også sykemeldt, er ganske svimmel til tider. Men er sykemeldt nå pga blødninger, ser ut som at det har gått helt fint, men har fått beskjed om å ta det helt med ro og ikke løfte, og jeg jobber på småbarns.avd i barnehage så da blir det vanskelig å være på jobb.

Har helt sluttet å blø og hcg stiger som den skal, men kjenner at jeg vil være ekstra forsiktig fram til jeg har vært på tidlig ul.
Jeg tenker at akkurat nå i denne tiden tenker jeg mest på meg selv og gjør det som jeg føler er best:-)

Skummelt med blødninger da :( men Ser jo heldigvis ut som at det har gått bra. I min jobb er det masse løping og man må være 100 prosent på hele tiden og det klarer jeg ikke. Kjenner jeg må sette meg ned ofte og ta pauser

Skummelt med blødninger da :( men Ser jo heldigvis ut som at det har gått bra. I min jobb er det masse løping og man må være 100 prosent på hele tiden og det klarer jeg ikke. Kjenner jeg må sette meg ned ofte og ta pauser

Ja heldigvis :-)

Da er det jo bedre å være sykemeldt :-) har hørt at det er viktig å høre på kroppen, jeg var 80% sykemeldt før blødningen også siden jeg var uvel og har hatt en MA tidligere og da var jeg på jobb hele tiden uansett hvor dårlig jeg var, så nå har jeg veldig lav terskel denne gangen :-)

Jeg sliter også litt med at jeg blir svimmel av og til. Spesielt når jeg holder på med idrett og pulsen er høy. Spurte legen ang. dette, men han sa bare at jeg skulle styre på. Normale svangerskap skulle tåle veldig mye. Det var bare ett av symptomene... :P Tar det selvssagt litt roligere når jeg merker jeg blir svimmel, men jeg avslutter somregel ikke det jeg holder på med før jeg er ferdig.

Jeg sliter med at det svartner og jeg svimer når jeg reiser meg for tiden. Går jo raskt over da, men litt slitsomt. Lurer på om jeg skal begynne med floradix eller noe. Fikk ganske lav blodprosent sist jeg var gravid, og slet med blodtrykksfall og sånt. Greit å passe på at man får i seg jern og c-vitamin osv. :)

Alle prøvene mine var fine så egentlig ingen grunn til å være svimmel. Men tror rett og slett kroppen er helt utslitt og derfor så svimmel. Ble sykemeldt denne uken for å se om det hjelper med litt hvile

Jeg besvimte noen ganger sist jeg var gravid. Legen sa det var pga blotrykksfall som skyldtes at blodvolumet økte når jeg var gravid og helt ufarlig så lenge jeg ikke falt i noe eller krasjet med bil når jeg besvimte :) har vært litt svimmel nå og men foreløpig ikke så ille som sist :)

Har slitt mye med svimmelhet den siste uken, føler meg fyllesyk rett og slett. Håper det går seg til. Ikke alltid så lett på jobb.

Jepp. Hadde det forrige svangerskap også. Viktigste er å ikke stresse over det, da blir det verre. Min erfaring vertfall :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp