svimmel

Piper Chapman

Gift med forumet
på gå tur istad ble jeg kjempe svimmel og uvell, varm og det gikk rundt. det varte egt lange synes jeg.
skal til legen uansett etterpå så tar det opp da.
hva kan det komme av da? blodtrykk ? noen andre som har det samme ?

Syns det hørtes ut som blodtrykksfall ja. Normalt det når man er gravid :-)

Jeg opplever det også i ny og ne. Har egentlig aldri tenkt over det, siden jeg besvimer lett. På søndag var vi i dyreparken, og da kom det plutselig. Satte meg ned, og det gikk over etter ei stund. Du får ha ei oppdatering om hva legen sa det kunne være;)

Lavt blodtrykk så du beskriver egentlig meg hele tiden dær :p når jeg er i aktivitet tar det ikke lange tiden før jeg må ta tak i noe for å ikke ramle om! Men nå er jeg sykemeldt for det i tillegg da.

Jeg blir veldig svimmel (og ofte også uggen) dersom det er en stund siden jeg har spist. Svimmelheten tar seg veldig opp når jeg begynner å spise, men går som oftest over når maten er tatt opp i kroppen. Jeg hadde helt normalt blodtrykk på kontroll i uke 12, så jeg tror ikke det har noe med det å gjøre. :)

Jeg sliter veldig med svimmelhet og gjorde det sist også. Men har lavt blodtrykk til vanlig og blir verre når jeg er gravid. Må ta mange pauser i løpet av dagen og ta ting i mitt eget tempo. Ikke altid min datter er enig i det. Men litt sukker pleier å hjelpe på hvis jeg må gjøre noe som kan gjøre meg svimmel.

Back
Topp