svimmel

Meluca

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
I dag og i går kveld har jeg vært plaga med svimmelhet?

Spess etter at jeg har spist eller om det er for varmt.
Var sammen med elste i dag på butikken å jeg følte at jeg nesten skulle ramle i gulvet enkelte ganger.
Hjelp på med litt luft, men så fort man kommer inn så begynner det igjen :/

Kan det være blodtrykksfall eller noe?

flere som har det slik?

Jeg vil tro det er blidtrykksfall. Har det selv. Sliter med det utenom graviditeten også siden jeg har litt lavt blodtrykk, men har blitt enda værre nå.

Jeg setter meg ned når det kommer og drikker noe søtt, det pleier å hjelpe :)

27.12.14
02.06.10

Jepp. Opplevde det mer i starten av forrige svangerskap, heldigvis ikke så mye foreløpig.
Farris eller brus kan hjelpe. Nok hvile og mange små måltider hjalp meg også litt.

Har vært hos svigerfar nå. Han målte blodtrykk og blodsukkeret. Blodtrykket var helt fint. Og blodsukkeret lå på 8, 2. Skal ta nye i morgen i 10 tiden uten å ha spist. Så får vi håpe at det er normalt da.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Er så svimmel og uggen her og. Falt om midt i byen i dag.. Slo meg på hender og knær... Må sjekke jernlagrene mine over helgen. Sånn kan jeg ikke gå! Kan ikke bøye meg opp og ned uten å holde meg fast..

Sent from my iPhone using BV Forum

Er så svimmel og uggen her og. Falt om midt i byen i dag.. Slo meg på hender og knær... Må sjekke jernlagrene mine over helgen. Sånn kan jeg ikke gå! Kan ikke bøye meg opp og ned uten å holde meg fast..

Ja da bør du få det skjekka over helga ja. SÅ ille har ikke jeg vært i dag. Håper du føler deg bedre snart.

Har vært sånn snart en uke. Sliter med å motivere meg til jobb på mandag nå. Kommer ikke til å klare gjøre noe, og jeg har opplæring med hun som tar over jobben min fra mandag.. Kommer til å gå veldig dårlig!!!

I know the feeling! Føler jeg lever på danskebåten fortiden.. Holder på å bli sprø, så fort jeg prøver å gjøre noe så blir jeg svimmel. Å presser jeg meg så blir jeg enda mer svimmel og kvalm.

Må bare holde ut!

Desember 2014

Bruker App

Jeg har hatt slik i forrige svangerskap. Meget lavt blodtrykk. Var veldig svimmel de første 5 mnd. Har mørknet flere ganger.
Så det er lurt å skjekke det noen ganger.

I know the feeling! Føler jeg lever på danskebåten fortiden.. Holder på å bli sprø, så fort jeg prøver å gjøre noe så blir jeg svimmel. Å presser jeg meg så blir jeg enda mer svimmel og kvalm.

Må bare holde ut!

Desember 2014

Bruker App

Ja gjør jeg noe ekstra kan jeg bare legge meg ned.. I morgen blir det gjort minst mulig!!!!

Har vært hos svigerfar nå. Han målte blodtrykk og blodsukkeret. Blodtrykket var helt fint. Og blodsukkeret lå på 8, 2. Skal ta nye i morgen i 10 tiden uten å ha spist. Så får vi håpe at det er normalt da.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Håper du slipper svangerskapsdiabetes da <3 Det var høyt blodsukker.

Jeg holdt også på å gå i dørken i dag. Hadde ligget i senga og vært dårlig hele formiddagen, og sprang opp for å redde en pyntegjenstand treåringen stakk av med. Da jeg kom ut på stua snurret rommet bokstavelig talt, og det mørknet litt. Guffent altså! Men ikke rart når jeg hadee ligget i timesvis først, kanskje...

Back
Topp