Svimmel

*englefjes*

Forumet er livet
Har noen opplevd å bli veldig svimmel før fødsel? Jeg ble plutselig ekstremt svimmel i dag, satt stille hos frisøren da det plutselig ble svart foran øynene. Måtte få mannen til å hente oss ( var der for å klippe barna) og selv etter både mat og drikke har det ikke gått over.... Sjekket blodtrykk og urin på legevakt og alt var bra :)

Så da håper jeg heller på at det er et fødselstegn.... Noen som har opplevd det samme?

Jeg har ved to anledninger i forrige uke, fått sånn svimefølelse. Hvor jeg måtte sette meg ned og puste for å ikke rase i bakken. I tillegg så jeg "fluer" foran øynene som fløy i alle retninger. Sjekket blodtrykk og urin hos jordmor og alt var fint.. Så ikke vet jeg hva det er, men ubehagelig var det ihvertfall.

Var kjempesvimmel i hvertfall en måned før fødsel. Var flere ganger jeg tenkte at jeg ikke skulle klare å gå hjem fra butikken. Men kjøpte meg en sjokolademelk for å få opp blodsukkeret og satt gjerne på benken i butikken ti minutter før jeg orket å gå hjem. Den benken ble min venn!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp