Svimmel?

Tosola

Forelsket i forumet
Jeg er svimmel, susete i hodet og føler meg litt sånn småfull(evt veldig full...). Flere som har det sånn?

Jeg hadde det sånn for noen dager siden. Var helt merkelig! Nesten så jeg lurte på om noen hadde tilsatt noe rart i drikkevannet vårt! Haha!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er veldig svimmel på morgenen og må inni mellom holde meg fast i dusjkabinettet for å klare meg gjennom dusjen.... Vaser i rundt og føler meg super fyllesjuk egentlig... Ganske ironisk siden jeg ikke har drukket en dråpe siden før sommeren :-P

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har det også sånn :)

Det er lavt blodtrykk.

Hatt det i de forrige svangerskapene også ;)

Har det litt sånn nå, men hadde veldig mye sist. Kommer kanskje mer etterhvert :/

Det er lavt blodtrykk som febbaby sier.
Det hjelper å ta det rolig og drikke iskaldt vann for da trekker blodårene i magen seg sammen. :)
Lavt blodtrykk er heldigvis bare bra for babyen, ikke like bra for mor :p

Ja, det er nok blodtrykket. Jeg slet med lavt jernlager sist, så må nok sjekke det hvis det ikke blir bedre.

Jeg er ikke veldig plaget med svimmelhet, men jeg merker det mer enn vanlig. Får av og til sånne små bølger over meg.

Om jeg bøyet meg etc så blir jeg svimmel

Merker kun når jeg reise meg fort opp fra senga osv... Forrige svangerskap var jeg så svimmel fra begynnelsen av, at jeg måtte sitte på en krakk når jeg skulle dusje :P

Noen ganger..

Føler meg veldig bortreist om dagen! Er vel det dem kaller svangerskapståke :p ellers har jeg og vært veldig svimmel i perioder

Gravid for første gang <3
Termin 08.06.2014

Jeg også er svimmel, har lavt blodtrykk fra før, så det er jo klart ikke noe bedre nå. Jeg spiser salte oliven (kan spise flere glass :P ) Det hjelper litt, lakris er også med på å høyne blodtrykket.
I tillegg føler jeg meg ør iblant, samt plutselige skjelvinger (tror det er hormonene som lager krøll) også kaldsvetter jeg, spesielt i sosiale settinger :)

Back
Topp