Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg er veldig svimmel på morgenen og må inni mellom holde meg fast i dusjkabinettet for å klare meg gjennom dusjen.... Vaser i rundt og føler meg super fyllesjuk egentlig... Ganske ironisk siden jeg ikke har drukket en dråpe siden før sommeren
Har det litt sånn nå, men hadde veldig mye sist. Kommer kanskje mer etterhvert :/
Det er lavt blodtrykk som febbaby sier.
Det hjelper å ta det rolig og drikke iskaldt vann for da trekker blodårene i magen seg sammen.
Lavt blodtrykk er heldigvis bare bra for babyen, ikke like bra for mor
Merker kun når jeg reise meg fort opp fra senga osv... Forrige svangerskap var jeg så svimmel fra begynnelsen av, at jeg måtte sitte på en krakk når jeg skulle dusje
Jeg også er svimmel, har lavt blodtrykk fra før, så det er jo klart ikke noe bedre nå. Jeg spiser salte oliven (kan spise flere glass ) Det hjelper litt, lakris er også med på å høyne blodtrykket.
I tillegg føler jeg meg ør iblant, samt plutselige skjelvinger (tror det er hormonene som lager krøll) også kaldsvetter jeg, spesielt i sosiale settinger