Svimmel

Kripos

Glad i forumet
Januarhula 2014
Har vært så innmarig svimmel i dag. Føler jeg har vært litt brisen på danskebåten i høye bølger.

Drikker masse vann, har spist normalt osv osv....

Kan dette være svangerskapsrelatert, og er fet isåfall flere som føler de er på danskebåten ?

Jeg har følt det sånn.. Sjangler plutselig litt og mister balansen fort. Drikker også mye vann og spiser godt. Vet ikke helt hva det kan komme av..

Reiser jeg meg for fort kan jeg bli ganske svimmel... Tror kanskje det er jernmangel? JM-time om 1,5 uke, må huske å spørre. Eller kjøpe jerntabletter. Hm.

Reiser jeg meg for fort kan jeg bli ganske svimmel... Tror kanskje det er jernmangel? JM-time om 1,5 uke, må huske å spørre. Eller kjøpe jerntabletter. Hm.

Jern ja, selvfølgelig! Jm anbefalte jerntabl. Men ikke med mindre enn 50-100 mg. Jeg reagerte veldig på de tablettene, så jeg kommer til å kjøpe Floradix (flytende).Veldig godt og "mildt" for magen:-)

Har jernmangel, plutselig hjerterytmefall/aukning og lavt blodtrykk frå før, så eg slit ekstra mykje i svangerskap med svimmelhet og at det svartnar for meg. Ta jerntablettar/flytande og drikk mykje vatn. Ta det med rolig når du røyser deg eller strekker deg når du står. Er då eg merka det best.
Ta det opp med jordmor/lege, slik at dei kan få ta ei blodprøve av deg. Er veldig ubehagelig når det slår til :/

Jern ja, selvfølgelig! Jm anbefalte jerntabl. Men ikke med mindre enn 50-100 mg. Jeg reagerte veldig på de tablettene, så jeg kommer til å kjøpe Floradix (flytende).Veldig godt og "mildt" for magen:-)

Da blir det nok mer jern på oss! :-)

Har vært å kjøpt jerntabeletter :) Spist myye grønnsaker osv osv... Blitt bedre :)

Back
Topp