Har no gått siden lørdag med svimlebyer , forstår ikkje ka so gjer da ? Eg et og drikk masse , så er det noke gale ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har no gått siden lørdag med svimlebyer , forstår ikkje ka so gjer da ? Eg et og drikk masse , så er det noke gale ?
Jeg var sånn fra ca positiv test til rundt uke 7/8, opplever det innimellom enda, men ikke i samme grad!Det har ikkje eg tenkt på i det heile tatt , får det når eg har stått ei stund , begynt å ta med meg krakk i dusjen ! Føler meg gammel !! Er dette noke som vil gå over eller vil det fortsette slik heile svangerskapet ? Er veldig slitsomt og til tider ekkelt :-/
Jeg var sånn fra ca positiv test til rundt uke 7/8, opplever det innimellom enda, men ikke i samme grad!
Håper virkelig det gir seg før ungen ska ut !! Kan ikkje gå sånn til april :-( :-(Sist svangerskap hadde jeg det helt til ungen var ute. Kan ikke dusje med for varmt vann, reise meg fort. Brått kan alt gå rundt og det blir nesten svart. Er ikke så mye å gjøre med det..
Uff, ja da hadde jeg bare vært forsiktig, sørg for at du alltid har noe å holde deg iVirker som det trapper opp på meg , er uke 9 i dag ... Håper det gir seg snart ... Har meir enn nok med døgnkvalme...
Uff, ja da hadde jeg bare vært forsiktig, sørg for at du alltid har noe å holde deg i![]()
Høres veldig bra ut , satse på at dei fleste "plagene" forsvinner dei neste vekeneI følge min lege er det heldigvis mest vanlig i førsten av svangerskapet![]()