Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn har jeg det ofte, spesielt når jeg reiser meg brått, eller er sulten.Hjelpes nå har jeg forsøkt å stå opp to ganger men det går så rundt når jeg reiser meg at jeg har måttet legge meg igjen.... Var sommå gå på dekk av en nåt i veldige bølger. Hva kan dtte være?
Venter ei tulle 4. Juli 2013
Blodtrykket var 120/60 så det er det ikke noe å utsette påSånn har jeg det ofte, spesielt når jeg reiser meg brått, eller er sulten.
Men hos meg skyldes det først og fremst veldig lavt blodtrykk.
De målte blodprosenten til 12,9 og det er jo vel å bra...jernlageret ditt høres lavt ut. har du sjekket opp i hva Ferritin nivået ditt ligger på? uansett så bør alle gravide ta jerntilskudd,selv legen min sa det til meg for to dager siden fordi han nettopp hadde værtt på kurs om det og de nye rettningslingjene for gravide kom til å bli at alle gravide skal ta tilskudd men det gjør du kanskje? :/ uansett masse god bedring
De målte blodprosenten til 12,9 og det er jo vel å bra...
Venter ei tulle 4. Juli 2013
Da skal jeg be om det, men legen sa han skulle sjekke jernlageret så da trodde jeg det var gjort!du må få målt ferritin nivået ditt!! det forteller hvor mye jern som er lagret i kroppen din..hb alene gjør ikke det :/