Svimmel

Ønsker<3

Elsker forumet
Æsj, ble plutslig veldi svimmel sånn i 18 tiden:( har ikke gått over ennå:( føler meg elt rar i hode og kvalm:( kan de være noe med blodtrykket eller noe? Har nettop drukket et glass appelsinjus og spist to kavringer for å se om de blir bedre men ingen endring nå:(

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Oj, det hørtes ikke bra ut! Kan kanskje være blodtrykket ja, men hvis det ikke gir seg er det kanskje lurt å ta en telefon til en lege?

Lurer på om de var et slags migrene anfall faktisk, er ikke svimmel lengre, men hodepine og litt rar i ene siden av kroppen på en måte :(

Det høres ut som meg når jeg får migrene anfall. Men jeg får synsforrstyrrelser og. Tunnelsyn.

Takk for det :) føler meg litt bedre nå, bortsett fra fryktlig hodepine :(

Man kan få blodtrykksfall, som ofte oppleves som plutselig svimmelhet. For meg så hjalp det å legge seg ned og slappe av. Få i meg væske.
Håper du føler deg bedre :)

Jeg føler meg heldivis bedre idag :) så tror de var et slags migrene anfall.. For når jegfår blodtrykksfall så blir jeg alltid bedre av å spise/drikke så dette var nok noe annet, og siden jeg fikk hodepine også så virkerdet som migrene :)

Så bra at du er bedre! :) Håper det holder seg slik :)

Fikk samme greiene idag :/ begynnte når jeg skulle lage kveldsmat til barna idag også:/ så mekli greier:(

Nei har ikke de, men må vell gjøre de om de fortsetter :(

Sikker lurt å vurdere det ja... God bedring!!

Back
Topp