Svimmel

Iris987

Betatt av forumet
Hei, vert rolig fra meg den siste tiden, men det er mye som står på med jobb og vi har vert på hytte ferie osv. Alt er bra og nå er jeg 12 + 5, var på tidlig UL for ca 2 uker siden og fikk se en frisk og rask baby knøtt som var veeldig aktiv inni der :)
Det var utrolig godt og se og høre hjerte, da jeg har hatt 3 mnd med så å si ingen symptomer, bare trøtt.

Nå de siste dagene har jeg kjent meg litt svimmel, noen andre som har det evt tips som kan hjelpe?? :)

Jeg har også blitt litt svimmel di siste dagene.
Spesielt når jeg reiser meg fort.
Jeg fikk beskjed om å drikke mye vann, noe jeg ikke er så flink til å huske.
Hadde litt lavt blodtrykk.
Men vet ikke om det hjelper......

Prøv å slappe av å drikke mye vann ;)
Jeg hadde også en periode der jeg var svimmel (svimet av et par ganger)..Hadde lavt blodtrykk å lege/jordmor sa at jeg mått bare ta det med ro ;) Nå har jeg vært i toppform i en uke :)
Håper du snart er i tipp topp form igjen!

Takk! Godt det er kort arbeidsdag å helg så jeg kan slappe godt av i dag og morgen :)
Har nok stresset litt de siste, jeg driver egen butikk og nå må alt ordnes med og finne en som kan gå min
stilling, vikariat i 1 år. Så det tar litt på kroppen og være usikker på hvordan utfallet blir.
Jeg får bare prøve og ta de roolig og ikke tenke, stresse så mye med det og krysse fingrene for det
ordner seg til det beste :)

Jeg var mye svimmel i første sv.skap og har merket tendensene denne gangen også. Men nå er jeg flinkere til å ta jerntabletter. Tror det har hjulet mye..

Back
Topp