Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ble plutselig helt forferdelig svimmel, måtte bare legge meg ned med en gang.. Er det flere her som er svimmel? Vet jeg har lavt jernlager, men det har jeg jo alltid hatt!
svimmel hele døgnet, svimer av flere ganger for dagen, nettop vært innlagt en uke og utredet opp ned og i mente og de finner ikke en dritt.....skal jeg gå sånn til februar blir jeg hakk steike gal, ikke få jeg føre motorisert kjøretøy heller så bilen kan jeg vel likegodt bare selge :(
velkommen i svimmel-klubben, håper du unngår besvime-klubben for den er et helvete...
Jeg er veldig plaget med det når jeg står i ro for lenge, snakket med legen min om det og han sa at det er helt normalt, selv om blodtrykket gjerne ligger rundt der det skal! :) Drikk masse vann og spis litt lakris, det bruker å hjelpe! Jeg må også finne meg en plass å sette meg ned eller bare bevege meg litt hvis det begynner, sånn at jeg ikke svimer av!
Svimmel ja.... Her er blodtrykk og jernlager helt topp.. men er svimmel som fy... det er normalt i svangerskap det... men bruk tid på å reise deg og ikke reis deg opp brått... å ha blikket festet på et høyt punkt på vegg o.l. når du reiser deg.. det hjelper deg til å slippe å bli for svimmel.. (funker for meg i hvertfall)
Ta å sjekk blodtrykk og jernlager hos legen.. å snakk med legen din om dette :o)