Svimmel

MamaJane

Betatt av forumet
Hei..

andre enn meg som er plaget med svimmelhet? Akkurat som det vugger... nesten som å være i bakrus... utrolig ubehagelig.. 

Lurer på om det kan være bivirkninger på Cerazette? eller rett å slett bare trøtthet og hormoner??

Jeg har det samme, men har mangel på vitamin d, c, folat, jern og b12!

Jeg blir sånn etter flere våkennetter :P

ASG skrev:

Skulle til å skrive det samme. Og nå har jeg sovet minimalt i to måneder, så jeg føler jeg går i en evig bakrus. Føler meg tidlig gravid; kvalm, svimmel, hodepine, uttafor.. (men heldigvis er det "kun" søvnmangel, ikke graviditet :P )

Lykkeliky skrev:

ASG skrev:

Skulle til å skrive det samme. Og nå har jeg sovet minimalt i to måneder, så jeg føler jeg går i en evig bakrus. Føler meg tidlig gravid; kvalm, svimmel, hodepine, uttafor.. (men heldigvis er det "kun" søvnmangel, ikke graviditet :P )

Det er AKKURAT som meg!!! Har trodd flere ganger jeg har blitt gravid igjen.. men ikke tord å ta test... her har det vert mange våkenetter de siste 2 ukene... tenner på vei, men nå er de endelig komt opp, så håper det blir bedre etterhvert.. Føler også jeg er i en evig bakrus.. kroppen verker, svimmel, kvalm, hodepine og ikke minst VARM!! Akkurat som å være i bakrus!! ...........Sove kan vi gjøre når vi blir gamle......

Back
Topp