Svimmel

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Flere som er mye svimle her?
Jeg er ganske mye svimmel i løpet av en dag, ikke slik at jeg føler jeg skal besvime, men nok til å føle meg ganske ør. 
Jeg drikker vann hele tiden, om natten også, for jeg er så tørr i munnen, og er ganske sikker på at jeg får i meg mer enn nok og variert mat. 
Er det noe spesielt man bør spise eller drikke for å slippe unna dette?
Har begynt å få dilla på leverpostei da, og det fikk jeg sist også. Legen mente da at kroppen kanskje trengte litt ekstra jern?

ekstra jern er sikekrt ikke dumt.
jeg var endel svimmel i forrige svangerskap, men det ga seg litt etterhvert

Ja jeg er svimmel. Prøver å ikke være så kjapp i bevegelsene, reise meg fort ol. Bedre da. Kan vel ha noe med blodtrykket og gjøre også kanskje. Gjerne lavt i begynnelsen av svangerskapet.

Ja det kan jo ha noe med bt å gjøre og :-) Håper det går over!!

Mange får lavt blodtrykk i svangerskapet. Viktig å fortelle når du skal til legen på kontroll. Hvis du har behov for jern så er spinat noe av det beste du kan spise. Jeg er glad i pasta og spinat m/ostesaus og skinke...nam nam nam....

Om jeg reiser meg for fort opp blir jeg skikkelig svimmel. Har vært sånn de to andre gangene og, ikke trengt jern. Men jeg har lavt blodtrykk da, men ikke for lavt.

Jeg har sliti med svimmelhet i dette svangerskapet.. Og hadde perfekt blodtrykk. Så hva det skyldes aner jeg ikke.. 

Back
Topp