FruGlad
Elsker forumet
Hadde en ganske dårlig start på dagen i dag. Lillegutt var våken kl 24 og 02, men bare slik at han sovnet igjen med en gang han fikk smokken. Så våknet han ca 03.30 og da jeg skulle gå inn til han var jeg skikkelig ustø på bena. Tenkte jeg bare var trett. Men så orket jeg ikke å sitte ved han for jeg følte meg ikke vel (han var sååå våken og urolig så jeg måtte være hos han). Kl 04 tok jeg han inn i dobbeltsengen. Da jeg reiste meg fra stolen var jeg skikkelig svimmel! Tok inn dynen hans først og så konsentrerte jeg meg skikkelig da jeg bar han inn. Var så redd for å kræsje med dørkarmen eller veggen, eller miste han! Mannen min ukependler så jeg er alene med lillegutt hele uken. Han sovnet etterhvert i sengen vår, og så ble det amming og kos fra kl 5.30, men jeg var så svimmel fortsatt. Drøyde så lenge som mulig i sengen, og da vi sto opp var det det samme igjen. Når jeg gikk måtte jeg ofte ut med et støtteskritt fordi jeg skjenet ut til siden... Turde ikke ta morgenstellet på stellebordet så gjorde det på gulvet. Det ga seg etterhvert og i ett-tiden kom jeg meg til og med i dusjen. Nå føler jeg meg fin, bare litt tung i hodet. Jeg har spist og drukket godt både i går og i dag, og skjønner ikke hvorfor jeg skulle være så svimmel!? Skikkelig ekkelt å være alene mens jeg var slik. Bor langt unna mine venner og familie. Har svigerfamilien i nærheten, og svigers kunne sikkert ha kommet om det ikke var for at svigermor har mykoplasma-lungebetennelsen som er veldig smittsom. Håper jeg ikke opplever slikt alene igjen!