Svimmel...

Maanestråle

Gift med forumet
Er det fler som sliter med å være svimmel? Kan gjerne komme mens jeg sitter helt i ro, er skikkelig ubehagelig! Hva kan dette komme av...?

har du lavt blodsukker ol...?

Nei, jeg trodde ikke det da... Spiser sunt og regelmessig..kan det svinge ekstra når man er gravid?

Det kan det. Når maner gravid går også alt myyyye langsomere gjennom systemet også.

Har vært sånn en liten stund nå, skikkelig ekkelt syns jeg...

AudiMamma skrev:
Det kan det. Når maner gravid går også alt myyyye langsomere gjennom systemet også.

Det tar faktisk dobbelt så lang tid å fordøye maten ;)

Jeg ville heller tro at det var blodtrykksfall. Hormomene er uregjerlige....har sliti med det samme selv og har det litt fortsatt. Helt pyton...

Eller blodprosenten... Jeg slet med blodtrykksfall og lav blodprosent store deler av forrige svangerskap og det var helt grusomt... Var totalt hjelpesløs...

Det er visst vanlig og helt normalt å være svimmel. Jeg har hatt noen slike "anfall" av karusell-kjøring når jeg sitter foran pc. Det merkelige er at jeg var svimmel en hel dag, UNNTATT den timen jeg var på trening :D

Har du sjekket jern innhold i blodet, lite jern gjør deg også svimmel:) spør legen så kan di teste forskjllige ting og kansje finne ut hva som er grunnen og hjelpe deg å forebygge:)

Jeg er svimmel heletiden nesten åd et er pga lavtblodtrykk bl.a
Sjekk jern mangel også :)

Jeg lå store deler av gårsdagen pga svimmelhet; ikke noe særlig... Fikk låne blodtrykksapparatet til mamma, og blodtrykket var litt lavt, men ikke alarmerende. Sykemeldingen min på 50% går ut imorgen, og sitter og teller på knappene nå om jeg skal be om forlenget sm. Vil gjerne prøve meg i full jobb igjen, men samtidig har jeg ikke en kropp som holder tempoet til 3. klassingene mine akkurat nå... :p

Back
Topp