Svimmel

LillTrille

Glad i forumet
Har i de siste dagene følt meg veldig svimmel... Jeg spiser og drikker normalt , men er ikke i form. Er det noen andre som har det sånn. Blodprosenten skal være ok osv..

Je hadde det sånn noen dager i forrgige uke. Det kjentes ut som jeg skulle svime av hver gang jeg la meg ned eller røyste meg opp. Selv om jeg ikke gjorde brå bevegelser. Jordmoer ba meg om å prøve å få opp jern prosenten i blodet. Samme dag fikk jeg samboer til å kjøpe biff og alt han fant av grønne grønnsaker. Det gikk over rett etter måltidet. Vet ikke om det hadde noen sammenheng eller om det var tilfeldig. Men har faktisk ikke vært svimmel siden. Lykke til. Håper det gir seg for det er så ubehagelig.

Har ikke hatt det slik i det siste. men plagdes veldig mye med det i starten av. Drikk mye vann:)

Skrev i går at jeg ikke var plaget med svimmelhet, men nå har det kommet for fullt igjen. Sitter til og med i soffaen og tror jeg holder på å svime av.

Ting som blodsukker og om du har fått i deg nok veska kan verka inn. Men få det sjekka om det går over tid! Kan vera både jern og blodtrykk. Ta det med ro og pass på å få kvilt nok!

Back
Topp