svimmel

Istid

Elsker forumet
Januarlykke 2019
Marshmallows2021
Er skikkelig svimmel til tider. Skulle hente noe i kjøleskapet tidligere og det svartnet helt for meg i ca 5 sekunder. Pleier ikke å være så ille, men det var skikkelig skummelt. Er det normalt, noen andre som er det også? hadde det ikke sånn sist svangerskap

Jeg merker det mer og mer jeg også. den minste anstrengelse eller raske bevegelse kan gi blodtrykksfall :-(

lurer på om jeg burde begynne med noe jern?

Jeg var skikkelig plaga med svimmelhet og hele rommet snurret rundt mens jeg lå stille. Det gjorde meg enda mer kvalm enn fra før. Holdt på sånn i 1,5 uke. Tok akupunktur og det hjalp. Men jeg får fortsatt blodtrykksfall når jeg reiser meg, prøver derfor å reise meg litt sakte når jeg husker på det..... Jernlageret og blodprosenten er normal. Legens anbefalelse var å få i seg masse masse væske. Det er hormonelt, så vi får håpe det går over snart ;)

Tweak skrev:
Jeg merker det mer og mer jeg også. den minste anstrengelse eller raske bevegelse kan gi blodtrykksfall :-(

lurer på om jeg burde begynne med noe jern?

Eg var veldig svimmel i forrige svangerskap også, men fikk beskjed om at verdiane var fine, så skulle IKKJE begynne med jern! 
Så før du gjer det, bør du ta en sjekk med lege/jm! :)

Men eg svimla denna gangen og... Er nok blodtrykksfall ja - ved brå bevegelsa. Og så kan eg bli svimmel av å holde hendene over hodet - i dusjen, børste håret osv

jeg også blir svimmel av og til :P er nok helt normalt

Back
Topp