Svimmel?

kløverline

Andre møte med forumet
Er det normalt å bli svimmel i begynnelsen av en graviditet? Noen andre som er det? emoticon

Jeg var ikke svimmel i mitt forrige svangerskap.. 

Jeg også er litt små svimmel om dagen. Vet ikke om det er normalt, men sansynligvis er det det, hehe, synes alt er normalt når man er gravid jeg.  tenkte jeg skulle høre med legen min i morgen da jeg har time hos han. Kan heller ikke huske at jeg var det i mitt forrige svangerskap.

Jeg har vært veldig svimmel den siste uka, veldig ubehagelig! Plutselig så føler jeg at jeg faller og må ta meg for, håper det er noe som gir seg ganske fort. Kan fort bli litt ekkelt på jobb om jeg faller på kundene.. emoticon Skal selv til legen i morgen, så vi får høre hva han sier. :)

Takk for svar! Godt å høre at det er flere. ( Selv om jeg ikke vil at andre skal være svimle.. hehe) 

Må vel ringe legen snart jeg også... :P 

jeg har også perioder med svimmelhet. Både hvis jeg reiser meg litt for brått, og hvis jeg blir sulten.

Jeg knekker nesten sammen hver morning pga jeg er så svimmel. Helt fælt! Men det går seg til :)

Ja er svimmel. Føles iblant som jeg går på "bølger" :p

Lavt blodtrykk, eller jernmangel kanskje?? Hadde 2-3 skikkelig svimletokter forrige gang. Fikk litt hjertebank av det, ja.

Back
Topp