Svimmel

Y_lill

Glad i forumet
Heisann jenter,

har vore trøtt lenge, men no byrjar eg å bli svimmel og. Nokon andre som har det slik? Tenkte å stikka innom legekontoret for å få målt blodtrykk og -prosent. Eller er det å overreagera litt? Er fyrste gong, så er ikkje så dreven i kva eg kan forventa og ikkje

Jeg hadde lavt blodtrykk gjennom hele mitt forrige svangerskap, så lenge det ikke blir for lavt så er det ikke noe farlig! Det er bedre med lavt enn høyt! Men om du er veldig svimmel hele tiden ville jeg heller tatt meg en tur. Hos meg slo det ut når jeg skulle bøye meg, reise meg, sette meg osv. og det er helt normalt  Er masse nytt å venne seg til gjennom ett svangerskap, kjenner at jeg er begynt helt på nytt selv omtrent! Men lavt blodtrykk er normalt sett ikke farlig! Så lenge du ikke driver å svimer av da 

Tusen takk for svar!

Svimer ikkje av, men svimlar sjølv om eg sit i ro. Snakka med dei på legekontoret, men dei hadde eit håplaust tungvint system -- måtte inn til lege, og måtte venta i to veker! Håplaust. I stadenfor at nokon berre kan stikka meg i fingeren?

Har heldigvis sykepleiarar i familien, så har fått mamma til å sjekka det. Har ikkje fortalt at me ventar enda, så har berre sagt at "det sikkert berre er stress, men er jo greit å sjekka..." pinoccio-meg...

Har alltid hatt god blodprosent, så om den er lav no veit eg ikkje heilt kva eg skal sei... trur ikkje eg vågar be ho sjekka blodtrykket i tillegg, då kjem ho heilt sikkert til å forstå kva som skjer!

Back
Topp