Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøvd seaband?
Nei, men det er for kvalmen sant?
Akkurat nå plager det meg mest å være svimmel
Prøvd lakris? Eg var svimmel. Kunne ikkje sitte i ro på dissen i bhg ein gang.
Jeg var generelt ganske svimmel (et av de første tegnene), roet seg etterhvert. Fikk også blodtrykksfall med jevne mellomrom, svimte av på jobb da jeg gikk med eldste![]()
Jeg var kjempe ør og svimmel de første ukene, måtte bare ta det litt rolig, gikk over![]()
Syns faktisk det er verst å sitte i ro ja. Går ganske greit å gå rundt... ikke prøvd lakris. Men da skal jeg prøve
Syns faktisk det er verst å sitte i ro ja. Går ganske greit å gå rundt... ikke prøvd lakris. Men da skal jeg prøve
Vær litt obs på at lakris ikke skal inntas i store mengder pga skader på babyen. I flere land frarådes det å innta lakris når man er gravid. I Norge sier man at man skal begrense inntaket.
Vær litt obs på at lakris ikke skal inntas i store mengder pga skader på babyen. I flere land frarådes det å innta lakris når man er gravid. I Norge sier man at man skal begrense inntaket.
Lakris er for å få opp blodtrykket.Syns faktisk det er verst å sitte i ro ja. Går ganske greit å gå rundt... ikke prøvd lakris. Men da skal jeg prøve
Lakris er for å få opp blodtrykket.
En annen ting som kan gjøre deg svimmel i graviditeten er høy puls. Jeg hadde både lavt blodtrykk og høy puls og var mest svimmel når pulsen var høyÅja. Lavt blodtrykk hadde jeg ikke så får droppe det da