Svimmel, synsforstyrrelser og sjekk hos lege

verpesyk

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
❤ Aprilbarna19 ❤
Da har jeg ringt legen og skal til sjekk før stengetid i dag. Har de siste dagene slitt med at jeg har vært svimmel, og på lørdag var jeg nær å besvime, samt sett synsforstyrrelser. Skal legges til at både toåringen og meg selv har vært småsyke i snart en uke. Første dag på jobb igjen siden forrige tirsdag, og føler jeg ikke klarte å følge med for er ikke 100% i formen. På toppen av ringte de fra bhg at ledningen til vannbåren varme var ødelagt og de hadde 13 grader så ungene burde hentes. På skolen der jeg jobber synes de bare jeg kunne ta han med meg, men kjenner jeg egentlig har mer enn nok med meg selv. Kan ikke være på jobb med toåring, og ha hovedansvar for hele skolens resepsjon og sentralbordet, når jeg samtidig er svimmel og ikke i form selv. Mannen hadde ikke mulighet for å hente.

Kjenner jeg er bekymret for hvorfor jeg er svimmel :( Og lei meg for at verden ikke synes jeg klarer å følge med som alle andre ønsker! Så her sitter jeg hjemme og slapper av litt mens lillegutt sover, og venter på at noen skal komme å være barnevakt så jeg kan få tatt en sjekk av blodtrykk etc.
 
Kanskje du har lave jern-verdier? Jeg blir en del svimmel innimellom og har lite overskudd, skal sjekke jern-nivåene igjen rundt uke 24. Var også plaget med synsforstyrrelser i forrige svangerskap, migrene uten hodepine. Er ofte stressrelatert pga høye skuldre. Bra du får undersøkt hos lege hva det kan være!
 
Legen fant ikke ut noe galt annet enn at jeg virker lettere uttørket og nedsatt immunforsvar siden jeg er forkjølet for femte gang. Fin blodprosent, blodsukker og blodtrykk! Hun har sykemeldt meg i 60% fram til jul med håp om jeg skal få litt hviletid på dagtid siden ettermiddagene er full fart med aktiv toåring. Og sovner mye på kvelden med han rundt kl 19.30 og våkner ved midtnatt når mannen legger seg og får ikke sove igjen da :( Blir ikke noe tid igjen av dagen til å puste ut som det er nå :( Og alt jeg klarer å tenke på er at jeg gruer meg til å si det på jobb! Ikke hatt en sykedag for forkjølelse eller svangerskapsrelatert i hele høst, og jobbet 100%.... vært hjemme med syk gutt 4 dager, for han har stort settt vært syk i helgene og blitt noenlunde til over helga :eek:
 
Back
Topp