svimmel, sliten,ør?

lillebolla

Betatt av forumet
Noen av dere som er plaget?

her må jeg passe på å hvile nok, ellers blir jeg så sliten, å ør i hode, og svimmel..
spesielt om ettermidagen, eller kvelden.. men noen ganger så går jeg i svime hele dagen..
jeg er hjemmeværende nå, men styrer jo litt på med husarbeid, og har en jente som blir 3 år nå som trenger oppmerksomhet, og en sambo som også gjerne vil jeg skal være med på ting, men som jeg ikke orker..

er såå lei av å være slik nå.. noen av dere som har hatt det slik, og evt når gikk det over?

Jeg er sånn :( var ikke sånn sist . Da bare kastet jeg opp når jeg var sliten..
.
jenta vår skal bli storesøster 3.2.14
skravler med *oida* :)

Jeg er sånn :( var ikke sånn sist . Da bare kastet jeg opp når jeg var sliten..
.
jenta vår skal bli storesøster 3.2.14
skravler med *oida* :)

Jeg var heller ikke slik i forrige svangerskap.. fikk det når jeg rundet 12 uker.. blir 16 uker nå, og det er slitsomt..

Siste uka har jeg klart å bevege meg litt rundt i huset uten å bli svimmel. Ta en dusj, bøye meg ned i oppvaskmaskinen ol. Men det hender fortsatt jeg må ta en pause på vei fra sofaen til doen fordi det svimler for meg om jeg glemmer meg og reiser meg for fort. Kjører nå bil de dagene jeg er bra, men er for det meste fremdeles på sofaen...

Jeg har det på samme måten. Svimler for meg hver gang jeg reiser meg, bøyer meg osv. Er konstant utmattet, kommer nok av at jeg får i meg altfor lite mat også.. Er også veldig plaget med hodepine. Føler meg ikke frisk rett og slett.

Jeg har det på samme måten. Svimler for meg hver gang jeg reiser meg, bøyer meg osv. Er konstant utmattet, kommer nok av at jeg får i meg altfor lite mat også.. Er også veldig plaget med hodepine. Føler meg ikke frisk rett og slett.

uff, hørtes ikke gøy ut nej..

Jeg spiser mat regelmessig, og drikker mye.. tar jerntabletter og vitaminer, blodtrykket var perfekt, så skjønner ikke hvorfor... Hadde litt lite jern for en stund siden, men har tatt jerntabletter hver dag siden da..

Sånn er jeg også. Mye svimmel som igjen gjør meg kvalm og uggen. Sliten av de minste prosjekter. Funker dårlig i kombinasjon med at jeg egentlig er superrastløs og holder på med noe nesten hele tiden, spesielt husarbeid. Har støv på hjernen og vaskedilla, men nå må jeg ta det veldig rolig. Har en 2,5 åring jeg pleier å herje masse med, hun merker nok også godt at mamma helst vil lese bok med henne/se på tv/kose på sofaen i stedet for å løpe rundt og leke aktivt. Så nå har hun en koseforelder pg en herjeforelder (pappaen ;) )

Jeg har lavt blodtrykk og lavt jern og b12 da, som i kombinasjon med graviditeten slår meg litt ut.

Jeg har merket litt til svimmelhet de siste to ukene, men det er ikke så voldsomt. Jeg merker det for det meste når jeg reiser meg etter å ha sittet en stund og når jeg står opp om morgenen.

Jeg er mye sliten/trøtt, har samme sovemønster som før graviditeten (9-10 timers søvn hver natt), og sover ikke på dagtid (tåler det ikke).
Svimmel og mye hodepine. Men må nok si at det er energinivået som plager meg mest :/

Back
Topp